eBay tipy, new in a poslední dny :)

Poslední dny nebyly moc veselé, protože jsem onemocněla :( A ačkoliv jsem se to snažila brát z té lepší stránky, že si přečtu časopisy, knížku a podívám se na pár filmu, tak se mi to zhoršilo tak, že jsem celé dny spala :( Každopádně alespoň něčím jsem se snažila rozveselit, takže alespoň ve fotkách vám ukážu malé radosti :)

Ubrousky z Ikea mi zvedly náladu :) Jsou veselé a mají je jako novinku  (a byly ve slevě) :)




A začneme eBay tipy :)



Před časem jsem si našla krásný obal na telefon, veselý, prostě na zvednutí nálady, akorát že stál stovku :)), a ačkoliv to není nijak vysoká částka, když si obvykle objednávám obaly za 30,- Kč, přišlo mi to dost,  tak mi tento obal daroval přítel, akorát jsem si ho sama objednala :))

Obal si můžete pořídit na ebay například zde. Mají i jiná barevní provedení :). 




Další věc, kterou jsem si pořídila na eBay je podtácek, tedy podtácky, protože jsem jich měla v sadě pět. Krása :) Vzhledem k tomu, že jsem vypila litry čaje, tak jsem ho prakticky využila a na mém bílém stole vynikne :) Pořídit si ho můžete například zde




Přítel se mi taky snažil zlepšit náladu :-*



Ačkoliv jsem je měla jen jednou na sobě, tak mám tyto botičky vystavené tak, abych na ně dobře viděla :). Na noze vypadají naprosto božsky a stály jen 400,- Kč (H&M)!! A jsou mooc pohodlné!



 Vzhledem k nemoci jsem vypila litry zázvorového čaje s medem a citrónem a k tomu jsem jedla Cheerios, kvůli bolesti v krku jsem nic moc nechtěla jíst, tohle mě zachraňovalo. 




Jak jste se měli vy? 

A. 

Komentáře