Dermacol rtěnka

Jsem milovník nude (možná i trošku mrtvolkových) rtěnek, takže růžová/červená nebo jakýkoliv jiný odstín byl pro mě odvaz. Je pravda, že jakmile jsem si pořídila jednu takovou rtěnku, tak mě jiné odstíny než nude začaly víc bavit (i když nude používám stále nejvíce).

Moc se mi líbily rtěnky Seduction od Dermacolu, ale delší dobu jsem si nemohla vybrat barvičku, až nakonec jsem sáhla po odstínu 01


Strašně se mi líbí obal. Rtěnku už mám nějakou dobu a nápisy perfektně drží. Ten klikací obal mě baví. 

Rtěnka je nádherně krémová, nezalézá do vrásek. Barva je jemně růžová. Teď ji nosím víc, připadá mi vyloženě taková jarní ;)


Výdrž je skvělá. Bez problému mi vydrží i dvě hodiny, a to i při pití a jídle :). 



Cena na oficiálních stránkách je 149,- Kč, já ji kupovala ve slevě, Rossmann dost často na Dermacol dělá slevy. 


Taky jste si tyto rtěnky zamilovaly? :)

A.

Komentáře