Dáme Jídlo - BlackBerry Café & Restaurant

Vzhledem k tomu, že se snažím "krabičkovat", tj. dělat si obědy doma a nosit si je do práce, tak moc často si jídlo neobjednávám, ale jsou dny, kdy se mi prostě nic připravovat nechce a mám chuť si objednat hotové jídlo.

Stránky damejidlo.cz nabízí restaurace, které vám za poplatek nebo zadarmo přivezou jídlo až do práce/domů. Výhodou je, že u každé restaurace jsou hodnocení a recenze, takže většinou jsem se trefila dobře a s objednávkou byla spokojená :).

Nejčastěji hledám tak, aby rozvoz byl buď zdarma nebo za menší poplatek, většinou si objednáváme ve více lidech, tak pak ten poplatek je opravdu směšný. Obvykle platím stravenkami (a to i když někde není uvedeno, že stravenky přijímají).

Budu sem přidávat restaurace, ze kterých jsem objednávala a byla jsem spokojena nebo i nespokojena :) (problém je v tom, že pokud jsem nespokojena, tak si většinou jídlo ani nefotím...).

Dneska se podíváme na restauraci BlackBerry Café & Restaurant. 

Z této restaurace jsme si s přítelem objednávali jen jednou, ale rozhodně ji můžu doporučit. Měli jsme volno a byli jsme doma. Měli jsme hroznou chuť na pořádný hamburger, tak jsme pátrali, kdo nám pořádný burger přiveze :)

Objednali jsme si klasiku, cheeseburger BlackBerry, a k tomu v menu hranolky (menu 169,- Kč). V cheeseburgeru je hovězí, hořčicová majonéza, opečená slanina, cibule, okurka, sýr, rajče a salát. A tím, co nám přivezli, jsme byli hodně příjemně překvapeni. Ten burger byl fakt velký a fakt hodně poctivý. Hovězí bylo HODNĚ šťavnaté, ale opravdu tak, že když jsme se do burgeru zakousli, tak nám po rukou tekla šťáva :)) Taková správná prasárna :)








Já se přiznám, že jsem si burger dala na 2x, musela jsem si udělat pauzu, jinak bych to nedala, přítel ho poctivě zvládnul a pak se pár hodin nehýbal :D.


Restaurace se teď stěhovala, takže jsem u nich na webu ani nenašla aktuální fotku, ale věřím, že to bude stát za to ;).


Máte zkušenosti z touto restaurací?


A.


Komentáře