Co si koupit v Rossmannu od 14.4.?

Teprve dneska jsem si prohlédla nový leták Rossmanna na příští týden :) A musím říct, že asi tam zajedu hned v pondělí :)), lákadel je tam víc než dost :)

Lip Smacker není zrovna to, co láká mě, ale vím, že tento produkt je dost oblíbený a pokud vím, tak Rossmann je první drogérka, kde se tento výrobek objevil :)




Na tuto řasenku jsem četla pozitivní recenze, ale pokud nechcete zrovna tuhle, tak jsou tam slevy i na Dermacol nebo Gabriella Salvete řasenky. 



A 25 % sleva na celý sortiment dekorativní kosmetiky ASTOR, takové jejich "chubby" na rty vůbec nejsou k zahození...



25% sleva na celý sortiment pečující kosmetiky Garnier, a to je fajn :) O odličovači jsem psala pozitivní recenzi zde a micelárku mám teď doma a je moc moc fajn!





CC krému jsou plné blogy, mě nějak neoslovily, ale kdo chce, tak je na ně sleva :) A na Gabriellu Salvete Matte, která mě láká :). 


Na novinku od L´Oréalu je též sleva, ale bohužel co jsem si už tento make-up vyzkoušela na ruku, tak mi přijde, že i nejsvětlejší odstín mi přišel tmavý (a to se mi stává čím dál častěji..to jsou všechny tak opálené?) 



Oblíbený pudr je též v akci :)



Mě osobně láká maska Himalaya, Freeman je hodně oblíbený, ale to už doma masku mám.. :)



Tuto masku má ráda moje máma, takže to asi přihodím do košíku pro ni.



Tento antiperspirant mám ve skříni v práci, se solí z mrtvého moře a už mám asi čtvrté balení - moc hezky voní!!



Asi si koupím na vyzkoušení i nový Neo. Čtu na něj jen samé pozitivní recenze. 



Novinka mezi peelingy. 



Zkoušela jsem jak tento Thermo krém, co je na obrázku, tak i ten druhý, ten by měl být naopak chladivý a u obou můžu říct, že proti celu to podle mě moc nefunguje (ale to podle mě žádný krém bez cvičení), ale ten efekt je zajímavý. Thermo vás pálí a rozehřeje, u toho druhého je to takové mravenčení z chladu. 



Novinka od Garnier - šampon a kondicionér, to si pořídím :)



A jen tip - Teekanne Green Tea opuncia a Lipton Green Tea mandrinka jsou mooc dobré :)


Pro co se do Rossmana vydáte vy? 

A. 

Komentáře

  1. taky jsem si ho už prostudovala a mám dlouhý seznam :D určitě chci zkusit Garnier micku, pak mají ještě ve slevě náhradní hlavice do mojí žiletky, možná omrknu ten peeling a GS Matte. jinak ta jejich CC jsou taky tmavá a Infaillible jsem zkoušela včera v DM a to samé. nevím, co s těma odstínama mají :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přijde mi, že prostě všechny nové make-upy, co přijdou, jsou tmavé :( Já jsem teď našla pro sebe světlejší a držím se jich, ale je to hrozný :(

      Já jsem nakonec byla na nákupu včera :)

      A.

      Vymazat
  2. Uvažuju o té masce Freeman. Abych měla další do sbírky..

    By-Moni

    OdpovědětVymazat

Okomentovat