Časopisy ZADARMO!

V sobotu bylo krásné počasí, takže než jsme odjeli na grilovačku ke kamarádce, podařilo se mi konečně alespoň něco nafotit! :-) Tudíž konečně mohu napsat další článek. A tentokrát to bude o časopisech, které můžeme mít zadarmo (o e-knihách zadarmo jsem psala zde).



1. Začnu těmi o jídle. Doma mám zrovna pouze časopis z Alberta :-) ALE! Docela dobrý časopis Gusto! se dá získat v Bille (pro členy zdarma, + ke stažení na internetu v pdf zdarma pro všechny - zde). 

(A plus dá se stáhnout vcelku dobrá aplikace Apetitu (pro Androidy), taktéž zdarma - ale o tom dnešní článek není.)

Ten z Alberta asi většina z vás zná. Časopis je opravdu plný receptů a dobrých tipů, takže ho sháním pravidelně. (Je teda taktéž na internetu (zde), ale "hard copy je hard copy" :-)  Plus, sestra má i aplikaci v tabletu - ale nejsem si jistá, jestli to jde jen pro Ipady nebo i pro Androidy... Když jsem ho hledala já, tak jsem ho nenašla... Ale já jsem antitalent.)




2. Další třeba active beauty (z DM - pokud jste členy, můžete si nechat ho posílat poštou domů, zdarma). Pro  mě ideální časopis na líný večer nebo do vany. Podle mě se v ničem neliší od těch, co se běžně prodávají v obchodech (typu Žena a život). Akorát tedy propagují hlavně kosmetiku, kterou prodávají (logicky). Ale co se týče článků jako takových nevidím rozdíl. 





3. Časopisy od mobilních operátorů. Asi nejznámější je Čilichili (od Vodafone; na internetu zde). Ten mám hodně ráda, i když na něj musím mít specifickou náladu :-) Přirovnala bych ho k Maximu... Nesmíte ho brát zkrátka vážně :-)





Pak jsem ještě měla něco od T-Mobilu - 100 aplikací, myslím. To bylo také docela dobré - tipy na různé aplikace :)

4. ZEN - vychází jednou za měsíc a já ho získávám ve stojanu s E15. Tam mě baví články o významných / zajímavých osobnostech, událostech, atd.  








5. Metro - nevím proč, ale natrefím na něj jen jednou za čas :-) Pro mě je to opět takový časopis na líné večery - různé tipy pro krásu, pro domácnost, články z různých oblastí (třeba cestování - Argentina, auta) ...







6. Časopisy různých obchodů - já jsem zrovna měla doma Shoe fashion z Deichmannu. Ale vím, že takové má více obchodů. Kromě tipů na jejich obuv tam najdete fotky (obrázky) z přehlídek, tipy na to, co se nosí, a tak... Zkrátka takový pseudocosmopolitan :-) (bez článků)





7. Grand Bydlení - ten časopis bývá často ve stánku s časopisama realitek. Mám ho hodně ráda. Fakt. Pokud máte byt / rekonstruujete / jen o tom přemýšlíte - je to super počtení. Už jsem se tam docela dost krát inspirovala / poučila. 





8. A zase jsme u té E15 :-) Resp. časopisů, co spadají pod E15. Zrovna mám doma real-immo, a pak Právo & Byznys. Real-Immo si čtu jen tak, abych měla přehled, co se zrovna na realitním trhu děje a Právo & Byznys a) kvůli všeobecnému přehledu a za b) protože jsou tam informace, co pak mohu využít i v práci :-) 


Real - Immo

Právo & Byznys


9. A pak mám ještě další "zdroj" časopisů zadarmo :-) Když jsem se přestěhovala do nového bytu (před x lety), tak jsem začala pod poštovní schránky (tam, kam většinou lidi hážou reklamní letáky) házet časopisy, co jsem si už přečetla. No a světe div se, sousedky (asi) se toho chytly a začaly je tam házet také :-) Takže jednou za čas je tam objevím a mám další počteníčko (zrovna včera jsem tam objevila Ženu a život, minulé to ale byl Elle :-)



10. No a pak ještě jeden zdroj, kterým se ale asi neinspirujete, a to je má sestra :-) Po přečtení mi jednou za půl roku převeze vééééélkou hromadu :-) Tu si ale vždy vozím s sebou na dovolené. 

Čtete takové časopisy nebo si myslíte, že jsou o dost horší než ty kupované?

S. 

Komentáře

  1. No tedy, tolik časopisů zadarmo a já pořád nakupuju jako blbec! No, ale těch 12 korun za Tinu ráda dám, miluju ten časopis :). Ale nejraději mám stejně Chalupáře a katalog IKEA :D

    OdpovědětVymazat
  2. Active beauty od dmka a Čilichili mám tuze ráda, ale zdaleka bych s nima nevystačila, bytostně potřebuju svoje Elle a Harper's, je to mor.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat