Budu se vdávat - prstýnky!

V případě prstýnků mně osobně dost pomohl veletrh. Tam totiž těch prstýnku máte na vyzkoušení mraky a nemusíte jezdit do pěti zlatnictví :). My jsme našli takové, co se nám líbily, udělali jsme fotky a nechali jsme si je vyrobit na zakázku u zlatníka, který pro nás již něco dělal, takže měl naši důvěru. 

Zkuste zlatnictví mimo Prahu, pokud jste z Prahy :), ono to totiž bývá i o dost levnější. Moje sestra si třeba nechávala dělat prstýnky ve zlatnictví Žabka v Liberci a hodně lidí si toto zlatnictví opravdu chválí. Vzhledem k tomu, že my jsme s přítelem vymysleli o něco "těžší" prstýnky, tj. prostě ne jenom obyčejný kroužek z bílého zlata, tak jsem nechtěla jen tak objednávat, aby mi výsledek poslali poštou, případně kdyby se mi něco nelíbilo, tak abych pořád nejezdila do Liberce.


zdroj



Hlavní je fotka, takže na tu určitě nezapomeňte,  dále pište maily a čekejte.  Až budete vybírat prstýnek, myslete na to, že to není šperk, co budete každý den střídat, to už je něco, na co se budete dívat každý den hodně let (snad :)). Takže my jsme se rozhodli, že za prstýnky případně dáme víc a radši ušetříme na něčem jiném.

Další věc, ženy, přemýšlejte prakticky, pokud budete chtít miminko, tak jsem si jistá, že většina zásnubní prstýnek s kamínkem sundá, aby nepoškrábalo mimi, takže snubní si vybírám tak, abych si ho sundávat nemusela a mohla ho mít pořád.


zdroj

Dost lidí se divilo, když jsem říkala, že prstýnky NEMÁME ze stejné řady. Prostě každý chtěl něco jiného :) Já chtěla víc kamínků a tenký prstýnek, přítel zase nechtěl obyčejný kroužek, takže má o něco masivnější prstýnek. Jak nás ujistili všichni na veletrhu, tak i zlatníci ve zlatnictvích, je to dneska prý naprosto normální, že z páru má každý jiný prstýnek. Opravdu každému vyhovuje něco jiného a nenapadá mě moc momentu, kdy ty prstýnky budete někomu ukazovat spolu :))


zdroj

My jsme zvolili bílé zlato, žluté prostě ani jeden moc nenosí. Ačkoliv se mi dost líbí zlaté doplňky, pořád u mě převažuje bílé zlato/stříbro. Zjišťujte si i kvalitu zlata, nechte si třeba ve zlatnictví vedle sebe dát 18k zlato a 14k zlato, je to opravdu rozdíl :) A prstýnky jsou na dlouho, tak volte spíše 18k :), rozdíl bude znát ;)

Stejně tak jako diamanty, dámy, zlatníci vám nabídnou více variant, ale ten můj mi narovinu řekl, že rozdíl pozná jen profík pod mikroskopem, takže mi nabídnul zlatou střední cestu :) Nevolte automaticky to nejlevnější ani to nejdražší, zvolte opravdu prostředek. I když je teda pravda, že mi přijde, že někteří se na nic neptají a prostě automaticky jak zlato, tak diamanty volí podle sebe, tak se na to alespoň ptejte.


zdroj

Opravdu všude si nechte změřit průměr, abyste znali velikost. Přítel nakonec má prstýnek o dvě (!!) velikosti menší, než mu naměřili na veletrhu :D

Už se moc těším, až prstýnek budu nosit. Plánuju ho nosit se zásnubním, ten sundám až bude mimi :)

BTW, můj snubní prstýnek vůbec nevypadá jako klasický snubní :) Ale nikde není definováno, jak musí snubní prstýnek vypadat, takže se opravdu řiďte jen sebou, vy ho budete nosit :)

Jak jste si vybírali prstýnky vy? Nosíte zásnubní prstýnek se snubním? 

A. 

Komentáře

Okomentovat