Budu se vdávat - místo a datum svatby, hudba na svatbě!

Asi nejdříve ze všeho by bylo dobré určit datum :) Nebo pro začátek alespoň měsíc. Ono se totiž může stát, že pokud budete mít svoje vysněné místo, tak pak se budete spíše řídit tím, kdy tam budou mít volno. 

Faktem je, že my jsme měli jak na místo, tak na datum štěstí, teď se jen modlíme, aby bylo krásně :). 

Na místo, kde nakonec máme svatbu jsme dostali tip od pár osob nezávisle na sobě. A protože i my jsme o tom místě slyšeli, tak jsme se tam vydali. Byla ještě zima, takže jsme tam přijeli za tmy a nic moc jsme tam neviděli. Jelikož se jedná o hotel, tak fotky u nich na stránkách dost dobře vystihují, jak to tam asi vypadá. Každopádně jsme si hned rezervovali termín, a to ještě opravdu pěkné datum, protože jeden pár si to rozmyslel a svatbu posunul, tak jsme hned ten termín zabrali :). 


zdroj


Nebudu v tomto článku prozrazovat, kde a kdy máme svatbu, jak už jsem psala, pravděpodobně souhrnný článek napíšu až po svatbě.

My jsme vybírali datum s tím, že jsme ho dali na přelom června, aby nebylo moc vedro (moc doufáme) a nebyla moc zima (moc doufáme). Nechtěli jsme dávat na červenec nebo srpen, protože to už nám přišlo, že prostě vedro bude. 

Asi kdybychom nechtěli grilování na zahradě, tak bychom se vzali už někdy teď :)) Ale kdo mohl v zimě vědět, že teď bude tak nádherné počasí? :( 

Co se týká místa, ptejte se po známých, svatby jsou pomalu na denním pořádku a někdo vám určitě doporučí, že kamarádka měla svatbu tam a tam a bylo to super, atd. Samozřejmě, pokud se rozhodnete pro svatbu u moře nebo tak, tak už je to úplně jiný příběh, a tím se vůbec zabývat nebudu. Googlujte, najdete spoustu tipů na místa na svatby.


zdroj
Já jsem se doma ještě dívala i na jiná místa, ale chtěli jsme to v Praze/kousek od Prahy + venku + s ozvučením obřadu, takže to nebylo tak jednoduché. Navíc, porovnávejte ceny. Já napíšu zvlášť článek na svatbu v hotelu, jako mám já, protože je to trošku rozdíl oproti třeba klasické obřadní síni + restaurace. 

Hudbu jsme taktéž museli dost řešit, protože to máme venku, a to znamená, že DJ/kapela na to musí mít aparaturu. Já jsem se nechtěla vzdát představy, že půjdu k oltáři bez hudby, i když budu mít svatbu v přírodě, takže pokud máte podobný sen, tak si to zjistěte předem, někam do parku budete hudbu zařizovat dost těžko.

Jestli kapelu nebo DJ? Rozhodujte jen podle sebe. My máme DJ, protože prostě zase tolik kapel neznáme a běhat a shánět "ukázky" se nám nechtělo. Navíc, živá hudba je většinou dražší. 


zdroj

Rozmyslete si, jestli chcete obřad v místě konání hostiny nebo chcete někam přejíždět. Já jsem zvolila hotel, kde budu mít i hostinu i obřad, aby se právě nikdo nikam nemusel přesouvat. Přijde mi to totiž jako děsný vopruz.. Hlavně pokud to budete mít dál, tak budete muset zajistit i auta/jinou dopravu, aby se každý dopravil na hostinu.

V kolik hodin mít obřad? My jsme ho naplánovali na druhou hodinu  A proč? Protože naše úvahy probíhaly nějak takto..:
„Tak v 10?“ „Neblázni, to se nevyspíme…“ „Jo, a já budu ospalá a opuchlá a ošklivá a ještě si tě nevezmu :D“
„Tak ve 12?“ „Neblázni, to budu mít hlad a všichni budou mít hlad a budou myslet jen na raut :D“

Takže jsme zvolili druhou hodinu, přijde nám totiž, že dost lidí bude po obědě, tj. nebudou chtít se hned vrhnout na raut (což kolem 15 hodiny už bude fajn), my se vyspíme (i když mi každý říká, že nebudu spát, tak já, největší spáč si myslím, že budu ráda, že si chvíli přispím..), nebudu jak blázen pobíhat a naříkat, že nestíhám vlasy, make-up a obléct si šaty..

Jak jste místo a datum vybírali vy? Máte nějakou svoji vysněnou svatbu nebo okamžik na svatbě?

A.

Komentáře