Rybí pedikúra - no úúúúúúfffff

Hlásím návrat z mé zimní sluneční dovolené! :-)    Bylo to parádní, brzy na toto téma příspěvek (třeba pro ty, co jako já měli v šuplíku 5 let průvodce Lonely Planet po Kanárských ostrovech a stejně se tam v zimě neodvážili, protože si mysleli, že tam bude moc velká zima). Teď ale ten nejaktuálnější zážitek: rybí pedikúra




"Nejaktuálnější" je doslova. Přímo v hotelu jsme totiž měli thajský salón, co nabízel "spa fishining pedicure" - 15 minut za 10 eur (což je hodně dobrá cena). Tak jsem si celý týden říkala, že v den odjezdu (což mělo být AŽ v 17.00) si tam dojdu na pedikúru (nechápu, jak někdo říká, že chození po pláží může fungovat jako peeling; mně se akorát tím paty "ničí"). 

V dej odjezdu si v 16.00 vzpomenu, že jsem chtěla jít na tu pedikúru. Takže předám dítě rodičům (ano, já totiž nevozím s sebou au-pair, ale rodiče :-), popadnu manžela (jakožto morální podporu) a utíkám ven.

Před salónem žádná fronta, tak to je v klidu  - stíhám. Stíhám i přesto, že se musí připravit teplá voda (tj. ohřát konvice), musí se umýt nohy, a pak ještě vydenzifikovat. To vše zabere asi 5-8 minut (z toho větší část je čekání na konvici), a jde se do toho!

Posadím se na vysokou židli, dám nohy nad vodu v akvárku a (teď přijde velká chyba) - podívám se dolů. A tam... Bohužel jsem nenašla vhodný obrázek... Manžel se tak svíjel smíchy, že ze začátku nějak nezvládal fotit. Tak jen pro představu:


Zdroj
Jakože - ty ryby, jak ucítily, že se blíží žrádlo, tak vypluly na povrch a pomlaskávaly v očekávání. A bylo jich fakt HODNĚ. A byly fakt VELKÉ. Teda oproti tomu, co teď vidím na obrázkách. Dokonce mám pochybnosti o tom, jestli na mě fakt použili Garra rufa!

jen pro informaci - všude jinde jsou taaakhle maličké:


Zdroj

A začal můj zápas sama se sebou: "za chvilku nám jede autobus na letiště, musím dát nohy do vody co nejdříve" VS. "jsem snad cvok, abych dala dobrovolně nohy do takového hejna?!". Nakonec zvítězilo mé materiální já - když už mám zaplaceno, tak to vyzkouším. Tak jsem tedy zacpala oběma rukama svoji pusu a s vykoulenýma očima a divnýma zvukama odněkud z vnitřku těla jsem dala nohy do akvária. 


Vidíte ty GIGANTICKÉ rybičky oproti těm předtím?

Sedím na ty vysoké židli. Mé tělo je jedna velká křeč, nohama se bojím pohnout a jen tak si teda sedím, rukama pořád zacpanou pusu a řvu přes své ruce. Oči pořád vykulené. Abych nezapomněla - kolem chodí lidi (salón je v hotelu, že). Thajky se smějou někde za zídkou. Manžel se svíjí smíchy. 


Když se po 5 minutách začínám smiřovat s faktem, že mi teda ty ryby žerou nohy, tak pohnu prstem. Na "rybičky" to zafungovalo jako kozlíkové kapky na kočku. A už zas byly všude. Tak tedy ten můj řev začal nanovo. 

Přesně po 15 minutách jsem nařídila manželovi, aby vyzvedl ty dvě thajky a aby mě ihned z tohoto trápení uvolnily. Což se také stalo. 

No UF... Konečně to bylo za mnou :-)   

Paty... no, pedikúra teda hodně slabá. Třeba kdybych seděla 30 minut, tak to bude o něčem jiném, ale to bych nevydržela. Takže - pokus dobrý, ale víckrát už ne :-) A jsem ráda, že jsem do toho šla někde v zahraničí, jelikož v Praze bych se za sebe hodně styděla!

Zkoušeli jste? Líbilo?

S.

Komentáře

  1. Slyšela jsem o tom mnoho, kamarádka si to nemůže vynachválit. Obdivuji Tě, že jsi ty nohy do akvária vůbec strčila, kdybych já viděla jak se ty ryby na mě těší byl konec, a kdyby jo pištěla bych a musela pořád kontrolovat jestli ty nohy ještě mám. Měla jsi nejdřív chtít, aby to zkusil manžel, třeba by se Ti pak nesmál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Říkám - moje materiální já zvítězilo :-) A pištěla jsem teda celou dobu :-) Bohužel tím, jak jsem si na to vzpomněla až v 16.00, tak oba dva jsme to s manželem nestíhali :( Příště :)

      Vymazat
  2. To jsou pěkní macci teda!!

    Já ti nevím, rybičková pedikúra mě nějak neláká, asi bych z toho měla špatný pocit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebýt to za tu cenu, tak mě neláká doteď... A jelikož mi to přišlo opravdu málo účinný, tak víckrát už žádné rybičky trápit nebudu :) (maximálně, když ukecám manžela, aby si to šel vyzkoušet :)

      Vymazat
  3. My jsme byli s manželem v Praze :-) zvláštní pocit, jako bublinková koupel, když nekoukáš dolů pod sebe :-D Jinak rybky nenahradí klasickou pedikúru. Vylučují v tlamičkách tekutinu, která hojí rány a obnovuje kůži. Takže bych šla spíš na klasickou pedikúru a pak na zahlazení rybky ;-) Možná dobrý pro někoho kdo trpí na plísně,atd. Odstraní nezdravou kůži, samozřejmě jen povrchově :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím - dobré pro někoho, kdo to potřebuje kvůli zdraví, ale přímo na pedikúru ne :-)

      Vymazat

Okomentovat