Radosti a blbůstky :)

Počasí nám opravdu moc nepřeje, a když přeje, tak jsem zavřená v práci :D Navíc teď prostě nemám nejlepší období, takže se snažím alespoň nějak dělat radost. A jak? 

Před časem, ukazovala jsem zde, jsem si v Ikee koupila kytičky a vykvetly mi přesně v tomto hnusném počasí, takže z nich mám velkou radost :)







V Tchibu teď mají zajímavou kampaň, a protože jsem něco objednávala mámě, přihodila jsem i něco pro sebe...;) Za nasbíraná zrnka jsem si vybrala tuhle poklici. Vzhledem k tomu, že mám doma plyn, tak pokud mi něco přeteče, jsem strašlivě naštvaná, protože čistit plynovou desku je fakt vopruz. Doufám, že tohle ufo mi pomůže, funguje normálně místo poklice :)


V časopisech tento měsíc byly docela dobré dárky, v Elle micelárka, která mi přišla s časopisem výhodná (jinak totiž Elle vůbec nekupuju, akorát když je tam dárek (jako například diář nebo toto :D), moc mě nebaví). A Ženu a život si kupuju celkem pravidelně, takže číslo s dárkem potěšilo. 



Další věc na zlepšení nálady z Tchiba :) Ještě tam byla hnědá fixa s razítkem králíčka, ale tu mi zabavila máma :)) Vymlouvám se, že mám malou neteř a určitě ji to předám :D Zatím to ale budu používat sama, život je pak radostnější a vzkazy pro přítele milejší :D (povleč naše dvě peřiny (220x200) a vysaj vypadá o dost líp se srdíčkem :DD)



Aby v tomto počasí bylo něco barevnějšího, namalovala jsem si nehty pastelově fialovou a náramně si to užívám ;)



Bloček s motýlky z Tesca mi slouží jako zápisník na nápady, co na blog a poznámky, nové pouzdro na mobil je veselé a hodí se mi k nehtům :D  Vůně borůvek z Baleáckého krému mi připomíná léto :)



V DM slevové knížce byla 25% sleva na Alverde při koupi 3 výrobku, tak jsem toho využila a koupila si báječnou sladkokyselou omáčku, kterou jsem od nich už měla a můžu vřele doporučit :) Ostatní produkty mám na vyzkoušení :)


Náhrdelník jsem si koupila přes ebay a jsem s ním moc spokojená. Včera jsem si ho vyzvedla u rodičů a dneska už ho vyvenčila. Vzala jsem si ho na bílý svetr, vypadalo to moc pěkně :)

 

Taky jsem se potěšila kosmetickými novinkami, koupila jsem si opěvovaný Dermacol Imperial, protože mi došel můj make-up, tak uvidíme, jaký bude (chtěla jsem jiný, ale teď mají tento Imperial v DM za 99,- Kč, tak jsem neodolala). Olejíček na vlasy jsem si též koupila nový, došel mi můj od L´Orealu (taktéž 50% sleva v DM knížce za 150 bodů).



Tak, to je všechno :)

Jak si děláte radost v tomhle hnusným počasí vy? 

A. 

Komentáře

  1. casopisy si taktiez kupujem len pokial je tam nieco zaujimave prilozene :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si pravidelně asi kupuju jenom Dietu, ta mě baví :)

      A.

      Vymazat

Okomentovat