Odličovač očí od Garnier

Tento odličovač jsem si chtěla koupit už od začátku, co se objevil v drogériích, ale jeden jsem doma měla, takže jsem si říkala, že počkám, než ho dodělám. A tak se stalo a Garnier putoval do košíku. 




Obal je podle mě naprosto jednoduchý a hezký, fialová barva se mi moc líbí :)  Odličovač nijak nevoní ani nesmrdí, necítím nic :)

Před aplikací se odličovač má promíchat, dát na tampónek a odlíčit. Docela dobře se promíchává, docela rychle se ale taky rozděluje, takže já míchám před každým okem :), ale nijak mi to nevadí. 



Čekala jsem, že ta druhá vrstva bude víc olejová a zanechá nějaký mastný film, ale ani omylem. Tekutina je naprosto nemastná a odličuje naprosto perfektně bez mastného filmu nebo nepříjemného pocitu drhnutí. 



Opravdu jsem byla překvapena. Jeden vatový tampónek mi stačil na jedno oko (prostě vždycky beru nový tamponek na oko). Perfektně odličuje řasenku, linky, černou tužku, stíny (i voděodolné).

Odličovač mě vyšel asi na 90,- Kč a opravdu za to stojí. 

Už jste tuto novinku vyzkoušely?

A.

Komentáře