Minirecenze na vypotřebované produkty

Versace Versence Body Lotion - přiznám se, že nemám moc ráda tělová mléka, která se prodávají v sadách s parfémy. Nejsou mi na těle moc příjemná. Ano, hezky voní, ale hydratace mi přijde strašně malá a je z nich hrozně cítit alkohol. Používala jsem ho jenom na ruce (ramena, paže.. :D) a stačilo mi to.




Essence Caramel Hot Chocolate - limitka z minulého roku. Měla jsem ještě zásobičku a právě došla. S krémy jsem byla moc spokojená a klidně si znovu nějakou limitku od Essence koupím. Má být nějaký sušenkový krém brzo, tak ho vyzkouším.



Shu Uemura - o tomto odličovači jsem psala skoro na začátku našeho blogování. Vyhovuje mi, ale vzhledem k tomu, že teď jsou důležitější výdaje, tak jsem si za něj prozatím našla o dost levnější náhradu, o kterou se s vámi určitě podělím.



Missha - tento "čistič" mi došel a klidně bych si ho koupila znovu. Používal ho i přítel a byl s nim taky moc spokojený. Nově si ho můžete koupit i na stránkách  Misshy.



Zkoušely jste nějaký z těchto přípravků? Vyhovoval vám?

A. 

Komentáře

  1. Nic jsem nezkoušela, ale hodně mě zaujala ta Missha, nicméně nikde nemůžu dohledat složení. Škoda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus napsat na české zastoupení Missha, třeba by ti s tím pomohli :)

      A.

      Vymazat

Okomentovat