Levné knihy - e-shop

A je to v pytli... Zjistila jsem (asi opakovaně, ale jsem skleróza veliká), že Levné knihy mají svůj e-shop. Což je teda naprostá katastrofa pro ty, co milují všemožné kravinky (je možnost buď to vyzvednout v nějaké prodejně, anebo se platí poštovné 98 Kč, případně víc, pokud je balík nad 30 kg). 

Klaun na houpačce - tím to začalo. Na prodejně byl s ošklivě namalovaným okem, tak jsem zjišťovala, kde by se dal sehnat... A prý - E-SHOP! 


Abych to uvedla na pravou míru - v Levných knihách nenakupuji úplně vše, co tam mají. Ráda tam nakupuji věci do kuchyně (mají všemožné vychytávky - o tom ale někdy příště) a dekorace do bytu, v poslední době také hračky. 

Tááákže, níže tedy uvádím věci, co mě zaujaly (a půlku z toho jsem si i koupila :-) 

Truhly - tyhle truhle miluji :-) Už jednu takovou mám (manžel mi ji táhnul až z Itálie), a když jsem viděla další 2 za 279 Kč, tak jsem tomu nemohla odolat! :-) Schovávám v nich hračky pro princeznu :-)



Když jsme u těch truhel. Plechovky také miluji :) Sice nikdy nevím, co do nich dám (tedy, do té srdíčkové dám určitě bonbóny), ale využití se zkrátka najde :-)   



Pak se probudilo mé umělecké já, a přihodila jsem do košíku zvířátka k domalování (plánuji je nějak pomalovat pomocí houbičky, ještě nevím...)   Kdo by chtěla zvířátka tématická, tak teď prodávají velikonoční zajíce (ty já ale nemusím :-)




A když už jsme u toho uměleckého já :-) Madame Coquette mě kdysi na svém blogu inspirovala k ubrouskové metodě, kterou od té doby chci zkusit. Tak jsem si objednala dřevěné magnetky :-)


Pak jsem se na chvíli "zastavila" u dřevěných hraček. Nakonec jsem si je nekoupila, protože mám podobné již doma, ale jinak se mi moc líbily. 

Puzzle prý dokonce vydává i zvuky


Ze 4 dílů

A pak u plyšáků... A plyšových polštářků. To jsem si též nekoupila, jelikož toho máme doma též hafo. 

Třeba ten krokodýl - pusinka! :-)




Sestra mě asi zabije, ale pár plyšáčků jsem koupila na její svatbu.

nevěsta
ženich
"just married"  - a vzadu jim visí roztomilé zadky :-) 
No a sobě jsem přihodila do košíku aromalampu :-)   Jednu krásnou už mám, tuhle jsem potřebovala do dalšího pokoje pouze pro účely, když je někdo nemocný (tak kapu eukalyptus). 


A já vím, že jsem psala, že věci do kuchyně dnes ne. Ale tenhle džbán se mi strašně líbí :-) Jen škoda, že nemám nějakou chatu nebo terasu, kde bych ho mohla používat :-) Připomíná mi takový vesnický styl, a na doma se mi prostě nehodí...


Máte rádi takové kravinky? Vybrali byste si něco? :-) 

Krásný den!

S.

Komentáře

  1. Já mám určitě ráda takové "kravinky". Ráda tam nakupuju třeba obálky - hrozně hezky zdobené za pár korun. Čas od času nějakou tu knížku. Ale vždy když procházím regály doplňků, vzala bych si nejraději všechno domů. Mají tam nádherné věci!

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
  2. V Levných knihách kupuju jenom knihy, tyhle blbosti mi přijdou naprosto nevkusné a kýčovité, doma bych to nechtěla. Na milost bych vzala maximálně nějakou hračku pro dítě :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat