Jaro je tu!

Dobré ráno! Teda nevím, jak moc, ale sluníčko svítí, což je hrozně pozitivní! Já jsem se vzbudila v půl sedmé, zoufalstvím, že nemůžu usnout, jsem se málem rozbrečela, protože oči mě pálily a tělo ještě žádalo spánek, ale prostě to nešlo, tak jsem vstala s tím, že když tak si půjdu lehnout přes den nebo půjdu o dost dřív spát :)

Včera jsem s přítelem byla v Ikee, vymysleli jsme něco ke svatbě a snažíme se něco sehnat, takže jsme se vydali do zařizovacího království. 

Mimo jiné jsme si do bytu koupili trošku jara v podobě tulipánu a narcisů. Jsem hodně zvědavá, jestli mi vykvetou :) Každopádně už se poctivě hřejí denním světle :)


Kořenky z Ikey jsou právě pravděpodobně ke svatbě (já, vím, asi to musí znít, jakože jsem padla na hlavu, ale snažíme se něco vymyslet :D), každopádně je sežene v Ikey 4 ks za 39,- Kč. 

Svíčku se srdíčkem už jste viděli, je taktéž z Ikea a pořád ji tam ještě prodávají.


A novinkou v Ikee jsou svíčky s jahodovou vůni. Můj přítel, žádný velký svíčkomil, mi sám řekl, že jich musíme vzít víc :) Fakt nádherně voní! Zapálili jsme si ji hned večer a krásně provoněl celý obývák!


Ponožky s kolouškem chtěla moje sestra po tom, co si přečetla článek u Vivi a protože jsem zrovna v ten den u Gatu byla, tak jsem pro ně zašla. Sobě jsem je taky koupila :) A protože je to nová kolekce, seženete je i teď :). 


 Těšíte se už na pořádný jaro? 

A.

Komentáře

  1. Krásné fotky :)
    Svíčky si taky musim koupit hrozně moc je miluji!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :)
      Teď je mají nově a fakt si je kupovala spousta lidí :)

      Vymazat
  2. haha tiež som sa dnes tak skoro zobudila, no ešte asi hodinu som podriemkávala a váľala sa :)
    Dnes teda bolo počasie uplne ako na jar :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mne to právě pak přijde jako hrozná ztráta času se jen tak válet, tak musím vstát :( a úplně se za to nesnáším :(

      máš pravdu ;)

      Vymazat
  3. Ha, po těch červených svíčkách půjdu :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat