Jak se probudilo moje dětské já :)

Na tuto kabelku (a ještě její soví variantu) jsem se dívala hrozně dlouho. Vždycky jsem si ji na ebay prohlédla a zase zavřela. Jednoho dne ale už musela být moje :)

Jsem moc spokojená :) Kabelka je malá, takže spíš opravdu jen na nákupy nebo na procházku (do práce bych si ji nevzala, nic by se mi tam nevešlo :D), ale stačí mi jen se na ni dívat :)


Kupovala jsem ji na ebay zde





A myslím si, že se neovládnu a tu soví kamarádku si někdy taky pořídím :) Svádím to na to, že mám malou neteř, která (jak to zatím vypadá) miluje oblékání a sebe v zrcadle, tak jakože je to taky pro ni :D



Máte taky nějakou podobnou dětinskost? :)


A. 

Komentáře

  1. Ta sovička je velice zajímavá! Já bych takovou kabelku nenosila, ale nápad a to, jak je ta sovička krásná to je prostě super!

    By-Moni

    OdpovědětVymazat

Okomentovat