Co mi dělá radost v posledních dnech?

Musím říct, že tenhle svetřík, který jsem viděla, plně vystihuje můj stav poslední týdny, takže lituju, že jsem si ho nekoupila.. Ale přeci nebudu podporovat blbou náladu, že?..





Každopádně i přes to hnusný se snažím sama sobě (nebo přítel mně) dělat radost, protože jinak by to už fakt nešlo :(

Tohle tričko je naprosto úžasný :) Ano, moc se mi nedaří hubnout, takže alespoň můj soukromý ČAU ČAU mi zvedá náladu :D




Musím moc poděkovat Simoně, že hodila na svůj instagram fotku tohoto hrnečku. Hned po práci mě přítel hodil do DBK a mám ho!!








Přišel mi nový Brandnooz box, který je tentokrát mnohem zdravější a zajímavější než minule :)





Hodně kosmetiky jsem spotřebovala....




....a hodně nakoupila...




Koupila jsem nové čaje a už se na ně moc těším :)




Tento krém jsem za 25 Kč (!!!) v Tescu nemohla nechat :) Výprodeje mě zabíjí :D




Akce v DM jsem využila :)






Překvapení v ledničce v práci po večírku :)




A jarní mrkvová polívčička se dělala :)




Jak se máte vy? Jsem strašně ráda, že byla zima beze sněhu a doufám, že už bude jen krásné počasí!!


A. 

Komentáře

  1. Ten hrníček je skvělý, odkud je?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koupíš ho v knihkupectví Neoluxor, já ten svůj kupovala v DBK v Praze. :)

      Vymazat
  2. No tak ten hrníček je parádní :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat