Co bych si v Rossmanu koupila tento týden? Leták od 23.3.

Prohlížela jsem si nový leták Rossmannu od 23.3. a docela mě tam zaujalo pár věcí, tak se s vámi chci podělit, třeba se to někomu bude hodit :)

Tahle nabídka mi přijde skvělá. L´Oréall micelárka je moc dobrá a jejich odličovač ráda vyzkouším :)

Pozor, tato nabídka 1+1 je platná od 31.3.!!!



Já už laku mám dost, ale tato nabídka je velmi lákavá :)



Tento sprcháč si možná koupím, slyšela jsem na ně dobré ohlasy. 



Fa má dva nové sprcháče, já už si ten melounový koupila v zahraničí, moc hezky voní :)



Pořád mě ty rtěnky lákají. Rossmann bude mít 25% slevu na Astor sortiment. 



A tento kartáč si možná koupím do sprchy na masáže :)



Zaujalo vás něco? Doporučíte mi ještě něco? 

A. 

Komentáře

  1. zrovna mi dochází micelárka od Biodermy, takže bych mohla zkusit tu Loreal, jen nevím, jestli vzít rovnou dvě nebo k tomu přihodit jiný výrobek...:-/:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem vzala pleťovou vodu a micelárku :)

      Vymazat
  2. hmm, ta micelárka mě láká, ale pořídila jsem si teď tu Bourjois v Elle a doma ještě pár těch L'Oréal mám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď mám Garnier, ale dochází, takže jsem vzala ještě ten l´oreal :)

      Vymazat

Okomentovat