Citronové těstoviny podle Z. Pohlreicha

Párkrát jsem viděla pořad "Česko vaří s Pohlreichem" a musím říct, že se mi hodně receptů opravdu zalíbilo. Všechny recepty můžete najít na webu Primy, ale já mám ráda papírové kuchařky, takže jsme s přítelem k Vánocům dostali tuto kuchařku.

Recept jsem nedodržela naprosto přesně, v originále to jsou citronové těstoviny s bazalkou, ale bazalku jsem doma neměla a kupovat se mi ji nechtělo, takže jsem ji vynechala.

Co budeme potřebovat?

400 g těstovin (já dala rovnou celé balení - 500 g)
100 ml kuřecího vývaru (já dala asi 120 ml)
50 ml extra panenského olivového oleje
80 g másla (to jsem snad dala jen 40-50 g)
1 citron (nejlépe v biokvalitě, ale já měla obyč)
60 g parmazánu
sůl

Do vroucí osolené vody dáme vařit těstoviny tak, aby byly na skus (al dente).
Pokud budou ještě trochu tvrdé, tak je klidně slejte, protože vlastním teplem ještě dojdou.
V pánvi rozpustíme máslo a přidáme kousky oloupaného a nakrájeného citronu.
Přidáme vývar, vše promícháme, posypeme parmazánem a můžeme podávat.




Komentáře