Budu se vdávat - svatební veletrhy!

Pokud se budete vdávat a nemáte moc představu o tom, co je vůbec potřeba zařizovat, najděte si nějaký svatební veletrh a zajděte tam. Najdete tam totiž dost inspirace, tipů a zjistíte, co je vůbec potřeba zařizovat. 

Google vám pomůže. Já jsem třeba zjistila, že se veletrh v Praze konal hned na začátku ledna, takže jsem na něj vyrazila. Nejsem si jistá, zda mi to vůbec nějak pomohlo, protože faktem je, že pokud ještě nic moc nemáte zařízeno, po veletrhu budete tak akorát vystresovaní. Když se tam pár slečen dozvědělo, že půl roku předem nemám ANI ŠATY, tak mi řekly, že to rovnou můžu odložit na příští rok (WTF?) :D Ale uvidíte tam nabídku šatů, dortů, aut, ozvučení atd. Prostě všeho, co ke svatbě patří.

Letáčky, katalogy, ukázky, vzorky atd. jsou na každém kroku ;)





Já jsem se na veletrhu objednala na svoji první návštěvu salonu se svatebními šaty. Hodně vám totiž nabídne, že pokud se objednáte na veletrhu, můžete pak mít slevu na šaty, pokud si u nich vyberete. (Nakonec jsem zvolila jiný salon...)

Na spoustu věci jsou slevy přímo na veletrhu. Jenže pokud tam jdete s nejasnou představou, tak těžko veletržní slevu využijete, proto, pokud vás na veletrhu něco zaujme, najděte si hned další svatební veletrh (v Praze se pak konal hned v únoru), většinou jsou tam ty samé značky, a se slevou si to kupte na tom dalším veletrhu. 

Tento veletrh je "sladky". Všude vidíte páry, jak se vodí za ručičky atd. Hodně slečen tam šlo s kamarádkami a někteří i s rodiči. 

Veletrh nám pomohl udělat si dost jasnou představu o prstýnkách, protože tam máte všude "vzorníky", můžete si je zkoušet do aleluja a rozhodovat, co se vám líbí :) Navíc, u jakékoliv prstýnkového stánku vám řeknu vaši velikost, kterou my jsme třeba nevěděli :)

Můžete tam vidět i ukázky svatebních oznámení :)



Fotek jsem na tom veletrhu moc nedělala.. Koukáte se všude kolem, zapomínáte fotit :)




Máte vyhlídnutý nějaký svatební veletrh? Pomohl vám, pokud jste již na nějakém byli?

A.

Komentáře

  1. Jednou jsem byla na svatebním veletrhu s kamarádkou, ale popravdě moc nám to nedalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako je to spíš fakt na to, aby pár věděl, co vůbec zařizovat :))

      A.

      Vymazat

Okomentovat