Alverde krém, ze kterého jsem na rozpacích

Alverde ochranný balzám proti větru a chladu

Tento krém jsem si koupila po jedné pozitivní recenzi, a protože jsem zrovna měla dost suchou pokožku, byl vítr a hnusně, tak jsem si ho koupila. A asi měsíc zpátky jsem ho použila poprvé, podruhé, potřetí... 





Byla jsem nadšená. Sice po nanesení byl na pokožce mastný film, ale ráno pokožka byla krásně vyživená a nemastná, což mě hodně překvapilo. 



Vzhledem k tomu, že krém má pečovat o dětskou pokožku, protože se jedná o dětský krém, tak nevím, kde se stala chyba. Já chápu, že nemám dětskou pokožku, ale tohle bych asi dítěti na obličej nedala. 


Nejsem si naprosto jistá, jestli je to opravdu TÍMTO krémem, ale po čtvrtém použití se mi začalo objevovat akné. A takové to hnusné, co nejdřív je pod kůži a prostě BOLÍ. Tak jsem se dočetla, že Skinoren začaly prodávat v lékarnách bez předpisu, tak jsem pro něj šla. Nevím, nepřijde mi, že mi nějak moc pomáhá. Ale dělám masky a nějak se snažím ten hnus vypudit :( 



Takže na tento krém mám názor takový, že si ho už nekoupím. Pokud někdo s ním máte nějakou zkušenost (nebo stejnou zkušenost z jiným krémem), ráda si ji poslechnu. 

Krém asi pak dopoužívám na ruce/paže/nohy, takhle to dělám skoro vždy s krémy, které mi nevyhovují. Nechci ho vyhazovat. 

Tak strašně ráda bych ho použila znovu na obličej, ale já se bojííím!!!

Máte podobné zkušenosti s nějakým přípravkem? 

A. 

Komentáře

  1. a já asi vidím viníka... Cera Alba, bílý včelí vosk, už jsem u pár holek četla podobné rakce právě nejspíš na něj. proto se mu vyhýbám, ucpu se, po čem můžu, tak se mu radši chci vyhnout

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, to jsem vůbec nevěděla, díky moc, opravdu to může být tím.. Už jsem ho nepoužila a naštěstí pleť se uklidnila!

      Vymazat
  2. Já ho miluju, používala jsem ho na horách na sebe, děti i manžela a naprosto bez problémů. Ono je otázka, zda nemáš nějakou alergickou reakci. Já třeba vůbec nemůžu obličejové oleje od Saloos, vždycky se mi začnou dělat hnusný pupínky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě vůbec ta alergická reakce zpočátku nenapadla, ale asi to bude ono

      Tak je pravda, že každý reaguje na něco jiného..

      Vymazat

Okomentovat