Zubní pasty fujfuj


Ještě než se pustíme do zubních past, které si příště už fakt nekoupím, tak se chci pochlubit: MNĚ, velkému vrahovi kytek, konečně rozkvetl doma hyacint! Neznám teda nikoho, komu by nerozkvetl, ale i to u mě není zárukou. Hyacinty miluju a jejich vůni přímo zbožňuju! 



A teď ty zubní pasty. Většinou jsem věrná Colgatu, Elmexu nebo Sensodynu (případně jiným "zvučným" značkám), ale když jsme byli v Německu, tak si manžel přihodil do košíku pastu Mentadent. 


Btw, všimli jste si, jak mě můj hyacintík inspiroval k jarnímu podkladu na fotky? :-) 

Přesné složení možná bylo na krabičce, ale na samotné zubní pastě již není. Na tubě je akorát informace o tom, že se jedná o italský výrobek.


Zubní pasta voní, chutná, dělá, co má dělat. A teď ten problém: ona je fakt úplně modrá! Jakože, měla jsem pasty takové trojbarevné, nebo bílo-modré... Ale tato je fakt modrá. A víte co? Všechny zubní kartáčky jsou také modré! A když to náhodou cákne někam na umyvadlo a hned se to nesmyje, tak je také modré a jde špatně dolů (na rozdíl od jiných zubních past). Takže toto už příště ne.  



A další zubní pasta. Nedávno jsem v DM zahlídla limitovanou edici - zubní pasta s příchutí vanilka + máta. Jako znělo to dobře a cena byla hodně vtipná (asi 33 Kč), tak jsme ji hodila do košíku.  


Protože pasta neměla krabičku, tak veškeré info bylo přímo na tubě. 



Pasta asi dělá to, co má. Pasta asi nevoní... Myslela jsem si, že to bude fakt vanilka, a ono je to spíš vanilkový puding. Takový ten levný žlutý. A někde v povzdálí (hódně v povzdálí) je cítit máta. A je to teda fuj. No a protože chuť a vůně jsou propojené, tak mi pasta asi ani moc nechutná.  


A ještě jeden problém - ta pasta vytváří bublinky! Myslím po nanesení na zubní kartáček. A vypadá to, jakoby to ní někdo plivnul. No fuj fuj. 


Tak tyto dvě pasty z důvodů výše uvedených už do mé koupelny nesmí. Pro příště už asi nebudu experimentovat. 

No a něco na závěr na zlepšení chuti :-)  Kupujete si teď v obchodech vánoční (hodně zlevněné) čokoládové sady? :-) Ja vím, že ta čokoláda není až tak kvalitní, jenže já 70% čokoládu fakt nemusím, a pak to vychází nastejno, jestli jíst mléčnou čokoládu nebo tyto bonbónky. 


Mějte se krásně, 
S.

Komentáře

  1. Dnes jsem si zrovna v Bille koupila paradontax. Měli akci 1+1 zdarma a jsou to výborné pasty na citlivé zuby. Sice si člověk musí zvyknout na tu chuť, ale jde to. Za výsledek to určitě stojí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paradontax používala máma a je pravda, že já jsem si na chuť úplně nezvykla :-) + Mám pocit, že paradontax je spíše na dásně, než na krčky, není? To by mi pak nevyhovovala ani... Asi zítra půjdu do drogerie pro sensodyne :)

      Vymazat
  2. no teda, občas sa nájdu takéto exempláre. Tiež som inak verná colgatu, sensodyne, elmex a podobné známe značky...

    OdpovědětVymazat
  3. prave dnes som bola pri tom ako niekto niekomu daroval hyacint:) ale nerozkvitnuty samozrejme

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně takový dárek udělá právě největší radost :-) A to stojí jen pár korun, že :-)

      Vymazat

Okomentovat