Suchý šampon Lee Stafford

Nejsem milovníkem suchých šampónů, radši si ty vlasy umyju, ale pravdou je, že někdy se mi prostě nechce, protože jsem hrozně unavená a někdy to nestíhám.

Jsem příšerná a obvykle chodím spát s mokrými vlasy. Případně si vlasy umyju ráno, ale v zimě to prostě nedělám, mám slabou imunitu a nechci to pokoušet.

Dlouho mi ležel v šuplíku šampon Lee Stafford, který jsem měla v nějakém beautyboxu. A jednoho dne jsem fakt ráno potřebovala něco udělat s vlasy, tak jsem ho vytáhla a konal se trošku zázrak :).




Šampon je průhledný, takže po nastříkání na vlasy opravdu není vidět. Já se předkloním do sprcháče :) a nastříkám si šampón na vlasy. Dále si vlasy rukama promnu, a pak si vezmu hřeben a vlasy si pečlivě pročešu.

Obvykle ani po šampónu si vlasy nenechávám rozpuštěné a dělám si culík. Vlasy získají na objemu, žádný bílý prášek není ve vlasech vidět a vlasy na omak nejsou mastné.



Vzhledem k tomu, že obvykle už další den si vlasy opravdu umyju, tak nedokážu říct, jak dlouho by se mohl šampón používat, než by to prostě nešlo vydržet. Já jsem ho takhle používala dva dny po sobě a bylo to celkem v pohodě. Akorát on i ten pocit, že vy víte, že vlasy umyté nemáte, není nic příjemného.

Máte zkušenosti se suchými šampóny?

A.

Komentáře

  1. Suchý šampón mám dlouho v plánu si koupit!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem jako první měla Amica nebo tak nějak a bylo to hrozný :)) Byl to bílý prášek, který zaboha nešlo vyčesat z vlasů :( A tohle je dokonalý! Zrovna dneska jsem ho používala :)

      Vymazat
  2. Tenhle je super! :) Akorát myslím, že mi trochu bílý ve vlasech zůstával, dělají ale i verzi pro tmavé vlasy, tak ta by mohla být fajn!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna dneska jsem ho znovu používala a opravu nic vidět není :) Akorát teda na hřebenu zůstává bílá, ale na vlasech vůbec :)

      Vymazat

Okomentovat