Skoro pravidelné únorové dovolené :-)

Zastávám názor, že pracovat máme proto, abychom si vydělané peníze řádně užili!  :-) Moji myšlenku teď velmi podporuje kniha, co jsem minulý týden četla - Čtyřhodinový pracovní týden. Ale o tom příště  :)  Miluji dovolené v únoru. Dovolené v teple někde u moře :)  (nemám ráda zimu a nikdo mě nepřesvědčí, abych začala; a to jsem prosím chvíli žila i v zemi, kde -35° C je něco normálního)

V únoru, protože už máme kousek zimy za sebou a až se z dovolené vrátím, tak už jen kousek před sebou :) 


"Únor 2009" 
EGYPT

V uvozovkách, protože to nebyl únor 2009, ale prosinec 2008... První rok mi nějak nevyšly počty a já se musela přesvědčit, že prosinec není to pravé :)   

Moc fotek z této dovolené nemám, jelikož jsem se akorát válela na pláži nebo u bazénu a četla si. Tu knihu, co vidíte na fotce jsem měla přečtenou za 4 dny. A VŠICHNI z hotelu se na mě chodili koukat. (Samozřejmě jsem s sebou měla ještě další zásobu knih). A kdyby vás to zajímalo, tak šlo o S. Kinga "To" (+ jsem s sebou měla Zelenou míli - fakt doporučuji! - a další jeho knihy). 





Únor 2010
MAURICIUS

Tentokrát to byl opravdu únor :-) Ačkoliv by se mohlo zdát, že šlo o fakt drahou dovolenou, bylo to téměř za hubičku. Letenky jsme sehnaly za nejnižší možnou cenu (která sama o sobě není levná, ale pořád mám z toho dobrý pocit), ubytování jsme měli na doporučení (patro k pronájmu v jednom baráku), jídlo je tak fakt levné. A projely jsme (my, 3 ženské), celý ostrov - dá se tam totiž pronajmou taxík (i s řidičem, co mluví anglicky) za 40 - 70 dolarů na den  (dle toho, kam daleko jedete, a tak). 

Kousíček odsud jsme bydlely (na pláž se muselo autobusem (zážitek na celý život, stačilo jednou) nebo taxíkem - za pár dolarů).



Oběd na výletě (jó, výlety jsou tam také levné!)

před: 

po:

V únoru na Mauriciu občas prší. To jsme pak jezdily na výlety (déšť u toho extra nevadil). Nádhera... 




Naše pláž :-)  



A největší zážitek? :-) Mazlení s "lvíčatama" :-) Normálně vám dají tyč do ruky (jakože - "kdyby něco, tak se braň") a pustí k nim. A samozřejmě kolem je plno dalších správců, co mají také tyče. A dopředu musíte podepsat papír, že víte, že když vás ten lev sežere, tak to není chyba provozovatele. A pro jistotu - fotíte se s 1 lvem, ostatní vás jen pozorují :-)



Únor 2011
DOMINIKÁNSKÁ REPUBLIKA

Asi nejlepší dovolená :-) Opět, není z nejlevnějších, ale opravdu stála za to. Byly jsme tam s kamarádkou, obě nezadané a dodnes na to rády vzpomínáme. Byly jsme tam asi 11-12 dnů (což plně stačilo) a užily si opravdu každý den!

Třeba jsme takto lítaly, abychom obhlídly okolí:



Pak na jednom z výletu jsem viděla oči tohoto tvora. Jsou nádherné :-)  Vidíte je?  



A nejlepší zážitek? :-) Plavání s vegetariánskými žraloky, delfíny a lachtany.  Už jsem zmiňovala, že jsme byly nezadané, že? :-) Takže tedy díky nevinnému flirtu s trenérem delfínu jsem tam byla asi 3x a měla pár soukromých hodin plavání s delfíny :-) Jo, vyzkoušela jsem si i takový ten trik z televize - jak 2 delfíni pod vámi podplavou a vynoří se přesně pod vašima nohama a vypadáte, jako byste byli na vodních lyžích.  Makačka je to!






Únor 2012

No... Mělo být Thajsko, myslím. Ale v průběhu plánování jsem jaksi zjistila změnu svého stavu, tak tedy žádná dovolená se nekonala. Já to TAK obrečela!

Únor 2013

Ruku v ruce s tím jiným stavem byl přírůstek do rodiny. A letět s půl ročním dítětem 10 hodin někam do tepla asi nebylo úplně ideální. Tak jsme tedy zas nejeli. 

Únor 2014

JUPÍÍÍÍ! Už teda nebude únor, ale březen, ale zase jedeme do tepla! Gran Canaria těš se! Provokativní fotky budou samozřejmě následovat :-)

P.S.: Moc uvítám tipy na další únorové dovolené u moře :-) 
P.P.S.: A už připravuju článek o tom, jak se mi na moje dovolené daří šetřit! (ehm... únorové jsou nejdražší, to je pravda; ale pak jsou ještě dubnové, červencové, zářijové...)


Komentáře

  1. Tak to mas supr ptocedtovane :-) ja uz tri roky taky jezdim v zime s pritelem je to lepsi aspon si clovek zimu trochu zprijemni :-) 2012 thajsko ,2013 dominikana a letos mame za sebou maledivy :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to mas supr ptocedtovane :-) ja uz tri roky taky jezdim v zime s pritelem je to lepsi aspon si clovek zimu trochu zprijemni :-) 2012 thajsko ,2013 dominikana a letos mame za sebou maledivy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Maledivy jsem taky chtela! Ale kolega z prace me odrazoval, ze je to pry idealni destinace na libanky, ze chlap odtud fakt nikam neutece, ale pokud bychom se jeli bavit, tak pry ne... Vam se tam libilo? :-)

      Vymazat

Okomentovat