NEW IN 2. část

New in jsem musela rozdělit na dvě části, protože jsem toho nakoupila nějak moc a do jednoho článku by to bylo až moc dlouhé :D

V této části budou věci do bytu a tak, prostě ne oblečení. 

Sestra mě nalákala k nákupu Yankee Candle votivních svíček, takže jsem udělala objednávku. 





Dále jsem zašla do NanuNana a tam jsem koupila rámeček (210,- Kč), už doma podobné mám, takže je to jako doplnění. Byl ve slevě, tak jsem ho tam nemohla nechat. Pak jsem tam koupila dózu (120,- Kč), do které jsem dala sypaný zelený čaj a přítel si tam koupil sešit s rozdělovníky (50,- Kč). 






A poslední kupy v Levných knihách. Svícen (95,- Kč), který večer vypadá fakt krásně. Krabička na čajové svíčky (79,- Kč) a džbánek na zalévání kytiček (89,- Kč) :) U svícnu bylo uvedeno, že je na svíčky Yankee Candle, ale já velkou svíčku nemám, takže nemůžu vyzkoušet :(
Džbánek na zalévání kytiček jsem chtěla od té doby, co jsem viděla kovový v Ikee, ale 399,- se mi za něj prostě dávat nechtělo, takže tento je ideální ;)



 





Z jakých obchodů nejraději nakupujete dekorace do bytu? Já miluju Ikeu, NanuNana, Madam Bal a Levné knihy. 

A. 

Komentáře

  1. Nádherné věci! Takové nakupování mě baví víc, než nákupy oblečení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Škoda, že nemám nafukovací byt :D

      Vymazat
  2. Moc pěkné věci! Všechno bych hned brala domů!:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Jooo :) Opravdu stojí za to.. Ale za velkou je mi pořád líto peněz.. :)

      Vymazat

Okomentovat