NEW IN 1. část

Tento new in už je poslední slevový, víc už do obchodů nepůjdu ;)

New in jsem musela rozdělit na dvě části, protože jsem toho nakoupila nějak moc a do jednoho článku by to bylo až moc dlouhé :D

Tato část je o oblečení. 

Velký kup byla tato bunda z Promodu, kterou mi koupil přítel. Já jsem v obchodě dlouho váhala, přítele to přestalo bavit (protože jemu se bunda líbila), takže mi ji prostě koupil :D A musím říct, že když už ji mám doma, tak se mi líbí víc a brzo si ji vezmu na sebe ;). Původně stála 3000,-, teď 700,- Kč. 





Dále (taktéž přítel) mi koupil tyto šaty z New Yorkru za 399,-. Sice pak asi o týden a půl později stály 250,-, ale já jsem je hned začala nosit, takže nelituju. Šaty jsou teplé a já mám tento typ šatů na zimu moc ráda. 



V Reserved jsem měla poukázku na 200,-, takže jsem si koupila rovnou 3 věci a uplatnila poukázku. Bílá mikina se srdíčkem za 249,- Kč. Bohužel se pořádně nedá vyfotit. Srdíčko je z flitrů. 



  
Černá mikina se vzorem se mi líbila hned a detaily taky. 249,- Kč. 




Bílé tričko mě moc zaujalo. Dole je gumička, takže i moc pěkně sedí. Stálo 349,- Kč. 


   

V Oodji jsem si koupila dva roláky s vlnou a angorou, které byly zlevněné z 649,- na 250,- Kč. Roláky mám rada a nosím je často, takže se neztratí. 



A taky z Oodji kalhoty na doma. Jsou hrozně příjemné, mají dlouhé nohavice (na fotce jsem je musela shrnout) a jsou prodyšné. 



Tričko jsem koupila v Zaře. Není zrovna zimní, ale ta barva se mi strašně líbila, takže už se moc těším na teplé počasí :). 159,- Kč. 




Co jste si pěkného koupili vy?

A. 

Komentáře