Nákup v SAPA

SAPA svět mi "otevřel" přítel, vůbec jsem to místo před tím neznala. Nejdříve jsme tam kupovali jen krevety (ano, nejdřív jsem se bála :D), ale pak jsem objevila Tamda Foods a už to jelo :D

Nejezdíme tam často, protože přeci jen si vystačím s normálními hypermarkety, ale občas tam zajedeme pro "zajímavé jídlo". 

Adresa zde

Až tam třeba budete, dívejte se na cenu BEZ Tamda karty (pokud ji teda nemáte). 

Koupíte si tam rýži ve velkém množství, rýžovary a různé speciality :), ale i klasické potraviny, co najdete v každém hypermarketu. 

Takže co všechno jsem si tam koupila?


Vaječné nudle. Nic zvláštního, ale potřebovala jsem domů nudle a tam mají fakt požehnaný výběr. 500 g za 42,50 Kč. 


Třtinový cukr, 1 kg za 59,90 Kč. Obvykle kupuju balení 500 g, tady jsem našla rovnou 1 kg. Jestli je cena výhodnější záleží na tom, kde obvykle třtinový cukr kupujete. Třeba v Lidlu ho mají 0,5 kg z 30 Kč, to pak vyjde nastejno...



Řasy na maki sushi jsou povinnou výbavou u mě doma. Balení má 100 plátků, takže mi vystačí opravdu na dlouho. Za 100 ks chtějí 195,50 Kč. 


Omáčky. Pad Thai omáčku jsem koupila poprvé. Mám moc ráda nudlové směsi z woku a říkala jsem si, že omáčku určitě využiju. 295 ml za 49,90 Kč. Sweet Chilli Souce se u nás doma využívá hodně, často v ní nakládáme maso. 295 ml za 36,90 Kč. A poslední je rýžový ocet na sushi 250 ml za 49,90 Kč. 


Vločky jsem tak koupila jednoduše proto, že mi došly a nechtěla jsem kvůli tomu do jiného obchodů. Žitné jsem ještě neochutnávala, tak jsem je vzala na zkoušku (jsou o dost tužší než ovesné). Stály 9,50 Kč. Ovesné vločky stály 12,30 Kč. 


Tyhle dortíčky má rád přítel na snídani, takže pokud nestíhám péct, tak si je dá. Já jsem ochutnala ten banánový a je to dobrý (samozřejmě, z domácími výrobky neporovnávám). 1 ks 26,90 Kč. 


Další sladkosti. Sušenky si tam kupujeme vždy, protože jsou prostě dobré. Cena je 23,50. Trubičky s kokosovou náplní je specialita přítele, já kokos nemusím. Cena 23,50. 


Wasabi pasta na sushi. 49,90 Kč.


Bambusové výhonky jsem vzala na zkoušku. Chutná mi to ve směsích, doma jsem to ještě nezkoušela, takže se na to už těším. Cena 32,90 Kč. 


Tohle je jen takový tip - mikrotenové sáčky 200 ks za 21,50. Já je používám pořád, takže množství a cena se mi zamlouvaly. 


Tento dezert jsem chtěla vyzkoušet, protože jsem o něm četla, tak mě zajímalo, co z toho vyleze. Jako není to úplně zlý, ale novu bych si to nekoupila. Koupila jsem arašídové mochi. Cena je 57,70. Jsou to vlastně koláčky z rýžové pasty (chutná to jak krupice nebo puding). 




Krevety jsou vždycky součástí nákupu, ale to nekupujeme v Tamda Food, ale v jiném malém krámku. Tenhle pytel oloupaných krevet (jsou tam i ty menší červené) vyjde na 250,- Kč. 


Tak, za mě tentokrát všechno. 

Jezdíte do SAPY? Poradíte, co si tam koupit zajímavého?

A. 

Komentáře

  1. • Tak ty kokosové trubičky musí být výborné! Udělala jsi mi chutě!! :)
    • Já do SAPY nejezdím. Takže ti bohužel neporadím..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, přítel si je kupuje od poněkolikáté, takže mu chutnají :)

      Vymazat
  2. obchod vůbec neznám :) vypadá to senzačně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to tak dobře přístupné, je lepší tam vyrazit autem, ale návštěva stojí za to ;)

      Vymazat
  3. Mají tam i potraviny z Japonska ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem si úplně jistá, protože nevím, co jsou přesně potraviny z Japonska? Co konkrétně by Tě zajímalo?

      Vymazat

Okomentovat