Minirecenze na vypotřebované produkty

Spotřebovávám toho opravdu hodně, tak vybírám jen to, co mi opravdu stojí alespoň za tu minirecenzi :) Pokud o výrobku mám víc co říct, tak tomu věnuju článek zvlášť :)

Nivea Double Effect Shower&Shave - určitě si ještě pamatujete na akci od Nivea v DM, kdy se dalo vše nakoupit za polovinu. Akce jsem využila a opravdu dost si toho koupila. A na zkoušku i tento sprcháč. Je to gel usnadňující holení s avokadovým olejem a vůní maracuji. Musím říct, že sprcháč mi fakt voněl a překvapilo mě, že se mi s ním opravdu lépe holily nohy. Asi z toho důvodů, že je sprcháč hutnější a co mě ještě víc překvapilo, tak hydratace. Po tomto sprcháči jsem nemusela používat krém (i když jsem ho stejně používala).. :) Klidně bych si ho znovu koupila. 



Oční odličovač od Douglas jsem si koupila na Dnech Marianne se slevou, četla jsem na něj totiž chválu, tak jsem ho chtěla vyzkoušet. Ačkoliv jsem prostě chtěla, aby mi tento odličovač vyhovoval, tak ne :( Prostě mi oči neodlíčil tak dobře, že bych si ho chtěla koupit znovu. A to mluvíme o neodlíčení obyčejné černé nevoděodolné tužky. 



L´Oreal Elseve Hedvábný olej - další přípravek ze Dnů Marianne. Olejíčky mě baví a ráda je zkouším. Hezky sladce voněl, vlasy nenechával mastné a opravdu mi přišlo, že se více lesknou. Nepoužívám fén ani žehličku, takže nevím, jak je to s ochranou "před teplem", ale i bez ní mi olejíček vyhovoval. Vlasy se po něm snadněji rozčesávaly a hezky voněly. 




Kakaový kondicionér na vlasy Ziaja - oooo, ta vůně :) Kdo má rád vůni kakaa, tak se vám tento kondicionér bude líbit. Vlasy se mi po něm hezky rozčesávaly a co jsem ocenila moc moc, tak to, že vůně kakaa ve vlasech zůstávala :) 




Zkoušely jste nějaký z těchto přípravků? Vyhovoval vám?

A.

Komentáře

  1. měla jsem kdysi ten sprcháč, ale vzhledem k tomu, že stejnou službu mi udělal jakýkoliv jiný, tak už jsem ho znova nekoupila. nebo asi teda ne jakýkoliv, ale já mám radši ty krémové sprcháče i na tělo, takže mi udělají dostačující pěnu i na holení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych si ho znovu právě koupila zase jedině ve slevě, jinak máš pravdu, tuhle službu udělá jakýkoliv krémový sprcháč :)

      Vymazat

Okomentovat