Lesk na rty Guerlain

No, původně jsem si prohlížela lesky na rty pro moji mámu, ale po vyzkoušení tohoto odstínu na ruce jsem si řekla, že ho musím mít. Ale že ho teda nejdříve nabídnu mámě, a když ho nebude chtít, tak si ho vezmu. Jela jsem za mámou s tím, že nejdřív jsem jí dala jiné dva lesky, které jsme ji se sestrou koupily, a pak teprve jsem vytáhla tenhle. Po zhodnocení máminy situace, že lesků v tuto chvíli má dost, mi tento nechala :).

Obal je krásný. V jednoduchosti opravdu JE krása. To zlaté víčko tomu prostě dodává správný šmrnc a působí luxusnějším dojmem. Navíc, víčko je z pevného plastu a opravdu nepůsobí tak, že se každou chvíli rozbije.








Aplikátorem je štěteček. Je pohodlný a tak akorát velký.




Vzhledem k tomu, že jsem milovníkem nude barev, tak se mi odstín opravdu moc líbí. Já mám odstín 848 - BROWN SUGAR.




Zlaté částečky, které má v sobě, na rtech vypadají krásně a i po tom, co lesk mizí, zlaté částečky zůstávají. Lesk někdy používám i přes rtěnku.





Vůně je taková nasládlá, řekla bych typická „lesková“. Mně nevadí, když ji mám na puse, cítit není.

Výdrž je určitě přes hodinu. Ale vzhledem k tomu, že přes den dost piju, tak těžko říct. Můžu ale říct, že i když zmizí samotná vrstva lesku, tak zlatavé třpytky na rtech zůstávají, takže když si jen máznete balzám, tak to vypadá dobře :). 







Máte vyzkoušený nějaký lesk od Guerlainu? 

A. 

Komentáře