Jaký byl můj leden?

Asi jsem dost ráda, že leden končí. Přišlo mi, že jsem nic nestíhala a že to byl hrozně hektický měsíc.

Co jsem všechno dělala v lednu se můžete podívat již níže v mišmaši ;). 


http://3.bp.blogspot.com/-MwqCO6OwpK0/UsYQze5C2SI/AAAAAAAAAts/Zfv_EcTRI4k/s1600/Hello-January.jpg


Snažila jsem se dost přispívat na blog. Baví mě různá témata a snažím se psát o věcech, které mě baví, tak doufám, že se u těch článků nenudíte ;) 

Vzhledem k tomu, že jsem dostala nový, skvělý foťák, baví mě víc fotit, takže doufám, že i na kvalitě je to znát. 




Co se skrývá v mé kosmetické taštičce zde.




Všude kolem jsou slevy, a i já jsem podlehla zde a zde. Sestra o nich psala zde, a tím mě nalákala na Yankee Candle :D, které už jsou na cestě ke mně. 




Tento měsíc jsem taky více zkoušela high end kosmetiku, a to lesk Givenchy, rtěnku Guerlain a rtěnku Givenchy.




Tento měsíc jsem si neobjednávala český Ladybox, za to jsem měla možnost vyzkoušet dva německé Glossyboxy, o nichž si můžete přečíst zde a zde.




Moje skoro každonedělní činnost je lakování nehtů a připravovala jsem pro vás i článek, ale ještě jsem se k němu nedostala ;).




Z Německa jsem si přivezla tuto kávu Jacobs s příhutí Oreo a dávala jsem si ji v práci místo dezertu a je naprosto výborná!!!




Pořídila jsem si v Německu Baby Lips a zkouším a zkouším. Zatím mi vyhovuje, ale že by to byl vyloženě nějaký zázrak, to určitě ne..




Poprvé jsem si objednala Misshabox a klidně bych si ho objednala znovu.




Rybička v Nordsee.




Držím se svého novoročního předsevzetí, že budu víc zkoušet nové recepty a nejen se držet starých a o mé rajčatové polévce s cizrnou si můžete přečíst zde. Jinak článek o jídle v lednu si budete moci přečíst už velmi brzo ;).




Zase jsem nakupovala v DM. Přišlo mi naprosto neskutečné, že MNĚ došla mazátka na tělo. Zbyly mi jen na celulitidu a tím si ruce mazat nechci :D




Francouzské bulky podle R. Vaňka. Recept se objeví i na blogu ;).





Tmavé laky tento měsíc vedou. 


Ano.. jestli tušíte, tušíte dobře.. bude článek ;)




 Skvělá čoko ;)


 Krabička v Madam Bal za 250,- Kč. 




A jaký byl váš leden? 

A. 

Komentáře

  1. pekné zhrnutie, mala si to celkom pestré :) baby lips tiež mám, ale skor som si ho kupila kvoli vzhladu, nie kvoli učinkom :D
    Moj január bol z polky plný choroby a z druhej polky preletel ani neviem ako :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přijde mi, že to strašně uteklo :(

      Díky :)

      Vymazat
  2. Jůů na lakovací článek se těším. A salón? Tak to se těším na článek ještě víc :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude, musím to nějak sepsat :))

      Díky :)

      A.

      Vymazat
  3. Po Yankee Candle hodně toužím. Zatím jsem bohužel ještě žádnou nevyzkoušela. Ale už bych to vážně měla napravit. Všude o nich čtu jen kladné věci. rajská polívka s cizrnou, mňam tu musím vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si nakoupila ty votivní svíčky a vosky.. prostě za velkou svíčku je mi zatím líto peněz, ale pravdou je, že ty svíčky opravdu nádherně voní.

      Vyzkoušej, moc doporučuju, já se na ni brzo chystám znovu ;)

      A.

      Vymazat

Okomentovat