Jak jsem se pokoušela udělat DŽUVEČ

Recept na džuveč jsem našla zcela náhodně, je to recept tureckého původu a je to jídlo podobné rizotu, tj. rýže, zelenina a maso. Receptů je hodně a dost se liší, takže jsem si udělala svůj "džuveč" :). 




Vzhledem k tomu, že mi v ledničce začala vadnout zelenina, takže jsem vzala vše, co už se mi nezdálo, tedy: pórek, 2x cuketa, 4x rajče, papriky.. vlastně můžete opravdu vzít cokoliv. Nakrájejte. Půlku zeleniny dejte na dno pekáčku. 



Dále jsem vzala půl kila vepřové kýty a nakrájela na kostičky. Žádné koření. Dala jsem kostičky na zeleninu. Na kostičky jsem nasypala 120 g rýže. 



A nakonec vše zase zasypala zbytkem zeleniny. 



Dále jsem to okořenila - sůl, pepř, trocha olivového oleje a sladká paprika. 

Vše jsem zalila kuřecím vývarem a dala do na 180 stupňů rozehřáté trouby. V troubě jsem to nechala asi 90 min. Každou půlhodinu jsem džuveč zamíchala. Trošku jsem to rozvařila, klidně to tam dejte jen na hodinu.. 

No, můžu vám říct, že jsem nečekala, že se mi povede taková dobrota. Co jsem se divila ještě víc, tak tento pokrm velmi chutnal příteli a dokonce teda ani nepoznal, že je v tom rýže. 

Podávala jsem to posypané parmazánem. 




Máte rádi takové směsi? 

A. 

Komentáře

  1. Dobrý den,

    Všimli jsme si, že máte spoustu chutných receptů na vašem blogu a chtěli bychom Vám představit naši novou webovou stránku http://www.vyhledejrecepty.cz/ kde si naši uživatelé mohou vybírat z více než 140 000 posbíraných receptů. Každým dnem narůstá návštevnoť strany.
    Na stránce jsme vytvořili také žebříček Tob blogů, kde najdete všechny přidané blogy a můžete přidat i ten Váš. My zkopírujeme všechny recepty a uživatelé je pak mohou nalézt pomocí našeho vyhledávače. Tím pádem se zvýší návštěvnost Vašeho blogu. Nemusíte se obávat, vše Vám nabízíme zcela zdarma.

    Vyhledejrecepty.cz má své sesterské webové stránky na celém světě. Budeme velmi rádi když se stanete součástí této velké rodiny.

    V případě že máte nějaké otázky obraťte se na nás.

    S pozdravem,
    Tunde
    info@vyhledejrecepty.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat