Jak jsem jedla v únoru

A máme tu zase konec měsíce a já jsem zase dost vařila :)

Jen upozorním, některá jídla vařím jen pro přítele, takže je sem dám jen pro inspiraci. 

Dělala jsem hrachovou polévku, kterou jsem vlastně ani moc nestihla vyfotit, protože jsme ji snědli :)) Ale jak jsem ji propasírovala, tak mi z toho zbyla "hrášková" kaše, takže jsem si ji vzala na oběd s kuřecím masem.




Guláš pro přítele podle R. Vaňka. Často takhle pro přítele uvařím zvlášť, když plánuju, že si večer budu dávat jen kus kus nebo salát nebo prostě něco, z čeho vím, že se přítel moc nenají :))



Ke svačině mandarinka s bílým jogurtem. Miluju mandarinky, u kterých je kůra jakoby oddělena od mandarinky. Ty jsou totiž nejsladší, takže jsem si jich v Makru nakoupila hromadu :).



Citrónové špagety podle Pohlreicha. Já prostě špagety a těstoviny miluju, ale od té doby, co bydlím s přítelem, je nedělám tak často (protože on není velkým milovníkem těstovin), takže když už, tak si to fakt užívám :)



Tvarohový koláč pro přítele na snídani. Já jsem jen ochutnala. Byl dobrý :)



Džuveč. Recept najdete zde.



Jednohubky u sestry. To je spíš tip pro inspiraci, jak se dá na party ozdobit talíř s obyčejnými jednohubkami. 



Svačina. 



Krevety ze SAPA. Mňam. Vždycky je nakládá přítel, takže ani přesně nevím, co v tom je (kromě česneku) :). 


Vafle pro přítele na snídani.



Domácí maki.



Vaříte doma rádi? Krabičkujete? :)

A.

Komentáře