Jak jsem cvičila v lednu?

Cvičila jsem i minulý rok, ale tenhle rok jsem se rozhodla být svědomitější, vše zapisovat a hlavně něco udělat se svojí stravou. Problém je v tom, že leden (a on bude i únor) je teď hrozně pracovně náročný a jsem schopna přijít domů a v sedm usnout, probudit se v jednu ráno, vyčistit si zuby a zase usnout. Někdy se kvůli tomu spánku nenavečeřím, takže ráno se vzbudím hladová a strašně vyčerpaná. Ale takhle to ještě asi chvilku bude. I přes to, pokud neusnu, tak se donutím ke cvičení. Někdy se na něj vyloženě těším, ale prostě nemám sílu :(

Jak jsem cvičila v lednu? 

Obnovila jsem Jillian Michaels 30 days shred a snažila jsem se i nějaká cvičení přidávat navíc. Moji velkou výhodou je, že mám doma běhací pás, takže nikam nemusím. 

Někdy cvičím třeba i v deset večer a pak skoro hned usnu. Zacvičit si chci, ale dřív to někdy prostě nestihnu...

Pokud píšu chůze na páse, tak obvykle rychlost je od 5,5 km až po 6,6 a skoro vždy je kopeček nastaven na maximum. Tj. zapotím se u toho, není to jen tak, že pomalu chodím. 

Zvykla jsem si, že si třeba zapnu film a u toho cvičím nebo se koukám na seriály. 

Jillian jsem většinou odcvičila s činkami 3 kg (a že někdy už to bylo fakt pořááádně náročný!!). 

5.1. 40 min chůze na páse, 30 days shred L1
10.1. 30 days shred L1, 1 hodina 20 min běh/chůze na páse
11.1. celý den chůze po městě
12.1. 30 days shred L1, 55 min chůze na páse
13.1. 30 days shred L1, 20 min běh na páse
14.1. 30 days shred L1, 15 min běh na páse, Miranda Kerr Butt Workout
16.1. necvíčo :( návrat domů až v jednu ráno
17.1.  30 days shred L2, 60 min chůze na páse
18.1.  30 days shred L2, 30 min chůze na páse + 5 min běh, cvičení na míči
21.1. 30 days shred L2, 10 min chůze na páse, 10 min běh na páse, The 7 Best Ab ExercisesMiranda Kerr Butt Workout
22.1. necvíčo, návrat domů až ve 23 h 
24.1. necvíčo, pracovně mimo Prahu
25.1. necvíčo, 16 hodin spánku :D (totální vyčerpání)
29.1. necvíčo (rýmičkuju a popíjím čajík)
30.1. 30 days shred L2 (seberu zbytky sil a do toho!!)
31.1. necvíčo (strašný den, prostě nebudu cvičit)

Tak.. v únoru to doufám bude lepší.. ;)

Jak to jde s cvičením vám? 

A. 

Komentáře