Instagram a tak různě :)

Můj únor je prozatím šíleně náročný a hektický. Mám pocit, že jsem skoro pořád v práci nebo spím. Ale snažím se si ho co nejvíce zpříjemnit, abych se nezbláznila :D

V současné době pořád pálím vosk Yankee Candle "Winter Wonderland". Tak nádhernou a útulnou vůni už jsem dlouho necítila!!



Miluju barvu tohoto laku, ale bohužel výdrž mi moc nevyhovuje :( A to i když používám topcoat. Od OPI jsem rozhodně čekala víc. 



Zásoby kuřecích prsou s Makra :)



Krabičkuju :)



Tvarohový koláč pro přítele. (Ne, nebylo to na Valentýna :D).



Můj nákup v SAPA



Ochutnala jsem "energetický nápoj" z Brandnooz boxu. A bohužel je to prostě drahý rybízovýdžus. 



Moje snídaně. Musli Pro piráty z Brandnooz boxu. Ano, ta modrá je divná, uznávám. 



Koupila jsem si moc pěkný svícen. A dala do toho votivní svíčku Yankee Candle



A zlevnili mi kuchařku ze 199,- na 99,-, to už jsem ji musela mít. Recepty z Alberta miluju :). Tu první mám taky. 



A toto byl můj oběd v práci, když jsem fakt nestíhala. 


Mám nejlepšího přítele na světě. Ráno jsem mu poslala fotku, že se v H&M objevila stejná kabelka jako mám černou, akorát v béžové a že je nádherná. Večer jsem byla dlouho v práci a večer doma na mě čekalo překvapení! Vzhledem k tomu, že věděl, jak hnusný týden mám, toto bylo opravdu nejlepší, co mohl udělat :) Kabča!! :)



Bagel z Paneria s kuřecím masem. Mňam. (V Panerii jsem byla snad před sto lety, takže změna se vítá, navíc když je z pracovního cateringu a jen si vyberete, co chcete :))



Krém na kůžičku z Lush v poslední době používám častěji. A laky P2 mám moc ráda :)



 A o den později v kuchařce byly záložky, co všechno musím bezpodmínečně uvařit :))



Oběd v práci :)



A povinný dezert, nejčerstvější medovník!



Volná chvíle v práci a odpojený internet. :)



Náš Valentýn :)). 



 A zase jednou oběd v práci :)



Náramek, který jsem si kdysi koupila na výprodeji ve Forever21 mě pořád neomrzel a kamínky překvapivě dobře drží. 



Přítelova nedělní snídaně made by me :)



Jaksi místo domácích brambor mi v restauraci přinesli hranolky, takže si víc pochutnal přítel :))



A dlouho očekávané svíčky v IKEA (ano sestro, pro tebe mám taky :D).



Svačinka v práci. Uzeného lososa zbožňuju!!



A troška toho rozmazlování na pracovní akci. 



V DM se nově objevily krémy na ruce od Dermacolu, takže jsem okamžitě musela mít moji oblíbenou vůni belgickou čokoládu s pomerančem. 



A k tomu jsem přihodila i nový balzám, protože mi došel můj kuchyňský (rozumějte tomu tak, že v každé místnosti doma mám balzám) došel :)

A zase jednou oběd v práci z restaurace :). 



Jaký je prozatím váš únor?

A.

Komentáře

  1. Ty máš teda hodného přítele, to by potěšilo i mě. (kdybych ještě nějakého přítele měla, haha..)
    Uzeného lososa jsem ještě nezkoušela, ale určitě bych ho ráda vyzkoušela..
    A lak na nehty má krásnou barvu. Mám podobnou od zn. Gosh a jsem s ní moc spokojená. I celkově s tím lakem.

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já jsem taky skvělá :DD Nee, dělám si srandu, je opravdu skvělý :))

      Já jsem dřív uzeného lososa nejedla vůbec, nelákalo mě to, a teď bych se ho užrala!! :))

      Značka Gosh je skvělá, je sice malinko dražší, ale co jsem měla, s tím jsem byla spokojená :)

      Vymazat

Okomentovat