Chanel Chanel - rouge COCO


Pamatujete si, jak před časem (delším časem) byly všude reklamy na rtěnku Chanel Rouge Coco? :-) Hlavní tváří této rtěnky byla Vanessa Paradis - možná i díky tomu se vám něco vybaví. 





Tato rtěnka měla za úkol přemluvit ženskou populaci k navrácení od lesků a balzámů zpět ke rtěnkám. Rtěnka má totiž hodně krémovou texturu a hodně jednoduše se aplikuje. A dokonce mám pocit, že občas na rtech i vypadá jako lesk (viz fotky níže). 

Ještě se vrátím k reklamě  - tehdy jsem někde četla, že odstín, který byl použit v reklamě (Mademoiselle) prý sedne každé ženě. Když jsem si ho ale vyzkoušela, tak jsem vypadala jako debil. Zkrátka odstíny do růžová mi nesluší. Už to mě mělo varovat, že reklama kecá!

No co, na letišti někde v Dominikáně tato rtěnka byla za pár korun - asi 15 dolarů, no nekupto! Tak jsem si teda vybrala. 

Omlouvám se, že rtěnka na fotkách už je v takovém stavu. Holt toho má dost za sebou :-)   Ale je vidět, že i když je rtěnce pár let, tak pořád a pořád drží a nevypadá AŽ TAK zle. Mimochodem, součástí reklamy bylo i to, že rtěnka při zavírání "cvakne", což mělo navodit dojem luxusu o to víc (a v tom teda nekecali - cvaknutí je opravdu příjemný "finish" celého malování :-)



Odstín mám tuším 03 - Secret. Ale dnes už si na 100% jistá nejsem... Zkrátka, je to něco spíše do hněda než do růžova. 



A takto rtěnka vypadá na sluníčku (vždyť to říkám - skoro jako lesk!):



A tak ve stínu: 



Na pusu také působí spíše jako lesk. Hydratuje. Nekryje úplně. Po docela chvilce (na takovou rtěnku) je pryč. Mám rtěnky, co mi v klidu vydrží 4 hodiny, a to i když piju. Ovšem o této se to říct nedá. 

Foceno před oknem, když svítilo sluníčko: 



A tady foceno s bleskem: 



A můj závěr? Od Chanel jsem teda čekala víc. Za tu cenu koupě určitě nelituji a stálo mi to za to už jenom kvůli obalu :-) Ale další takovou rtěnku si nepořídím. 

Jakou zkušenost s Chanel rtěnkami máte vy? Nebo jaké jsou vaše oblíbené značky? 

S. 

Komentáře