Rtěnka Guerlain

Rtěnky Guerlain se mi moc líbí obaly, jsou krásné a je zážitek je mít v ruce :). Já mám doma o dost víc drogérkové kosmetiky než parfumérkové, protože jsem našla kvalitní rtěnky v drogerii, které mi opravdu na denní používání stačí. Lesklý zlatý obal se mi moc a moc líbí, takže to je doopravdy to, co mě na rtěnku nalákalo. Překvapilo mě, že ten obal není celý zapatlaný, otisky na tom opravdu nejsou tak patrné, jak by si člověk pomyslel.









Obal rtěnky je hodně pevný, takže ji v klidu hážu do kabelky a nic se s ní ještě nestalo, a to mi občas přijde, že vnitřek mé kabelky dostává pořádně zabrat.

Je to taková nude barva s oranžovým podtónem, hrozně se mi líbí na podzim, fakt si vyloženě připadám taková podzimní :), ale i teď v zimě ji občas používám. Odstín je 140 BEIGE SANS FIN.



 

Rtěnka je nádherně krémová a výborně se po rtech roztírá. Trošku mi vadí to, že pokud mám sušší rty, tak nejdříve je rtěnka krásně zamázne, ale třeba po půlhodině, po tom, co se napiju a barva jde trošku dolů, šupinky jsou víc vidět. Ale zase když si rty před tím pořádně opeelinguju, tak se to nestává, takže je to vlastně moje blbost. Nezalézá do vrásek a ze rtů mizí velmi pomalu. Vzhledem k tomu, že v práci se snažím dodržovat pitný režim, tak mám na stole neustále skleničku s vodou a popíjím, takže se mi moc nestává, že třeba dvě hodiny (ono ani hodinu :D) se rtů nic nedotkne, takže mě opravdu potěšilo, že po dvou hodinách, co jsem se podívala do zrcátka rtěnka na rtech stále byla vidět, jen ne tak výrazně. Barva i po těch dvou hodinách tam byla, rty nebyly vysušené, neměla jsem potřebu si ji nanést znovu (ale stejně jsem to udělala, protože aaach :D)…




Co mě těší, tak rozhodně to, že barva rtěnky opticky trošku vybělí zuby, takže za to má velký plus.

Perfemace rtěnky je typická rtěnková, taková ta nasládlá vůně, kterou většinou rtěnky mají.

Takže suma sumárum, rtěnka je pro mě skvělá a klidně bych si ji koupila i v jiných odstínech.

Máte vyzkoušené rtěnky, nebo i jiné výrobky této značky? Jak jste spokojené?

A.

Komentáře

  1. Ách, já ji chci! Nádherná...Mám od G. třpytivý pudr a je to moje láska. ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Guerlain má nádherné obaly a naštěstí i kvalitní výrobky, takže bych toho taky ráda doma měla od této značky víc :)) Klidně i pár těchto rtěnek navíc ;)

      A.

      Vymazat

Okomentovat