Rtěnka Givenchy

Co si vzpomínám, tak rtěnku našla sestra. Ten nádherný obal plný třpytek, pevný, s nestíratelnými nápisy, naprosto dokonalý!



Pohodlný ocásek na vytahování rtěnky je skvělá vychytávka :)


Mám tuto rtěnku v odstínu 09  Beige Shine a a nemůžu si ji vynachválit. 


Rtěnka má v sobě spoustu malých třpytek, jinak je do béžová, což na rtech není tolik patrné. Schválně jsem se snažila změřit výdrž, ale jak píšu u všeho, pokud dodržujete pitný/jídelní režim, to jde dost těžko. Každopádně vím, že přesně hodinu vydržela v naprosto neporušeném stavu, to byla doba od mého nalíčení do snídaně :)) Dále na řadu přišlo pečivo a čaj a samotná rtěnka byla sice pryč, ale třpytky zůstaly, což pořád vypadá dobře. 






Rtěnka se naprosto božsky nanáší. Po nanesení na rtech vypadá jako lesk, ale pocitově je příjemná jako balzám, který se krásně roztírá. (Btw, tak koukám, že mi trošku ujela ruka, omlouvám se, malovala jsem se jen abych to vyfotila na blog :D).


Parfemaci má klasicky rtěnkovou, nasládlou. 

Klidně bych si znovu podobnou rtěnku koupila, strašně se mi totiž líbí a vyhovuje :)

Máte zkušenosti s rtěnkami Givenchy? 

A. 

Komentáře

  1. já kdysi jednu měla, na střední jsem měla nějaké high-end období :D hrozně se mi líbil ten obal, měla jsem růžový odstín, ale bylo tam, co si vzpomínám, dost třpytek, což bych zpětně neocenila, spíš naopak. ale držela hezky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, třpytek je tam dost, ale jsou dost nepatrné a vypadají docela hezky, takže i ani v práci nevadí, a to na třpytky opravdu nejsem ;)

      Vymazat
  2. V černém obalu jsou Rouge L'Interdit krémovky zcela bez třpytek :)

    OdpovědětVymazat
  3. Oooo, tak tohle je přesně moje barva!!! I ty lehké třpytky se mi moc líbí! :) Musím si na ní někde počíhat... ;) Děkuju za tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je krásná ;) Ale nejsem si úplně jistá, zda teď už seženeš stejnou :(

      Vymazat

Okomentovat