Předsevzetí

Mám takový pocit, že pokaždé, když jsem si dala nějaké předsevzetí, tak jeho plnění vydrželo maximálně měsíc :-)  A když jsem si zrovna žádné předsevzetí do nového roku nedala, tak se tak nějak všechno plnilo... Takže po dlouhém zvažování, zda letos předsevzetí ano nebo ne, jsem se rozhodla - ANO! Ovšem jen ta, která jsou naprosto realistická.

1. Podívám se na filmy z čsfd žebříčku - žebříčky jsou zde. Mám na mysli hlavně ty nejlepší a nejoblíbenější a hlavně prvních 20. Pořád přemýšlím, jestli se chci podívat na ty nejhorší a nejrozporuplnější. To ještě uvidím :-) 



Většinu filmů jsem samozřejmě viděla. Ale třeba Dvanáct rozhněvaných mužů.. (a pár dalších :-)



2. Naučím se slova písniček. Alespoň těch, co "zpívám" nejčastěji. Aby to neznělo zase "And lalalallalala, and he said lalalallalalal". Tak alespoň 10 písniček. Třeba mi pak manžel dovolí zpívat v autě. 

3. Naučím se hrát alespoň 5 skladeb na klávesách - oběma rukama! Mám totiž doma klávesy. Dalo by se říct, že i profi. A dříve jsem na klavír a na klávesy hrála. Dříve - před 15 lety. A teď mám dítě, které klávesy vcelku zajímá. Takže už kvůli princezně si to hraní opráším. Letos už určitě! :-) 

4. Budu Dobrým Andělem (zde)    Z principu nadace moc neuznávám, protože nemám jistotu, kam přesně peníze putují a z čeho se nadace financuje atd. Tato nadace je mi ovšem sympatická. Financována je z peněz zakladatelů, kteří uvádí, z čeho přesně ty peníze jsou - zde. Znám několik lidí, kteří se účastní programu (ne jako andělé, ale jako příjemci) a vím, že to funguje. Registraci již mám za sebou, takže teď již jen nastavit pravidelný příkaz k úhradě. 

5. V kuchyni, na záchodě a v koupelně pověsím seznamy s německými / španělskými slovíčky, abych si je konečně naučila. U vaření totiž kolikrát stojím, míchám něco na plotně a u toho koukám do blba, že. Takhle se budu dívat na slovíčka. A to samé na wc a v koupelně :-)    A doufám, že budu tyto seznamy pravidelně "aktualizovat"!

6. A teď to nejnáročnější (alespoň pro mě) - pokusím se alespoň 2 večery v týdnu trávit BEZ INTERNETU. 

Asi všichni budou souhlasit, že je to strašný požírač času. Uvedu příklad. Od té doby, co mám (ehm, měla jsem) tablet, tak jsem četla o dost dost dost méně než dříve. Před spaním jsem totiž pročítala články na tabletu než nějakou knížku. Od minulého týdne, kdy mé dítě praštilo s tabletem o zem, už zase po večerech čtu :-)  Tak teď ještě potřebuju vysadit počítač 2 večery v týdnu. Věřím, že dokážu spoustu věcí! :-) 




Bonus: 
Tohle není předsevzetí :-) Jak jsem psala v jednom se svých předchozích článku (zde), doporučuji hned dnes dát na nějaké viditelné místo nádobu, vedle papírky a tužku. A jakmile se vám něco podaří / něco hezkého se stane, tak to zapište a hoďte do této nádoby. Na konci roku se pěkně bavte :-) 


Zdroj

Líbí se mi i předsevzetí typu zhubnu, ubytuju někoho z couchsurfingu (už x let překecávám manžela, aby mi to povolil), naučím se další cizí jazyk, realizuji své podnikatelské plány, ALE... Tohle nechci brát jako předsevzetí, ale prostě směr, kterým se ubírat :-) 

Jaká máte předsevzetí vy? 

S. 

Komentáře

  1. jéééj to s tou nádobou je perfektný nápad. Medzi moje predsavzatia patrí tiež viac čítať, šetriť, dopriať si viac spánku a začať cvičiť jogu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvoje předsevzetí jsou mi též sympatická a hlavně mi přijdou reálná :-)

      Vymazat

Okomentovat