Povánoční NEW IN

Povánoční slevy jsou skvělé. Člověk tam sežene dost věcí opravdu za pár korun. Tím nemyslím jenom oblečení, ale třeba i různé dárkové kazety, "vánoční jídlo", prostě to, co bylo určeno na sváteční stůl nebo na dárky a neprodalo se :). 

Musím se přiznat, že na nákupy jsem vyrazila zatím jen jednou a čekám nějaké větší slevy. 

Koupila jsem si tmavě modré džíny z Manga, které byly zlevněné ze 700,- Kč na 350,-. Teď si dražší džíny kupovat nechci, protože jsem v období "hubnu", takže doufám, že mi za chvíli budou velké :D



Dále jsem si pořídila černé kotníčkové boty. Naprosto stejné jsem kupovala sestře na Dnech Marianne, ale jaksi jsem tehdy nechtěla dát přes 1000,- za boty, tak jsem si počkala a teď jsem je koupila za 900,- v Reserved místo 1700,-. Jsou celokožené.




Svíčky jsou moje slabost a moc ráda je kupuju a pálím. Tuhle od AirWick jsem si koupila jen díky tomu, že ve vánoční DM knížce na tyto svíčky byla 50% sleva, jinak mi přijdou drahé. Musím ale říct, že jsem byla mile překvapena. Svíčka totiž opravdu nádherně sladce voní i po zapálení. Navíc ubývá dost pomalu, což mě moc těší. Normálně svíčka stojí necelých 200,- Kč. 



Svíčky přímo od DM jsem ještě neměla a tuto, s vůni čokoládových lanýžů, jsem prostě musela mít. Po zapálení v pokoji byla cítit opravdu čokoláda. Po delší době po celém pokoji byla sladká čokoládová vůně. No prostě paráda :). Svíčka stojí asi 80,- Kč.



Vzhledem k tomu, že byly výprodeje i v Ikee, tak jsem se neovládla ani tam :)). Tác pod svíčky nebo prostě tác na cokoliv. Mně se moc líbí. Ta kytka a květináč jsou taky z Ikey, akorát jsem to tam kupovala už před tím (ale pořád to tam mají).



Toto je ikeácká novinka, květináč. Ještě do něj nemám kytky, takže zatím je to taková moje "loď" na kosmetiku, kterou musím vyfotit "až bude normální světlo :D. 



Zajela jsem na nákupy do Drážďan, ale nejvíc jsem tam nakoupila jídla v Kauflandu :D, z oblečení nic a z kosmetiky jen tyto dvě drobnosti:

Maybelline Baby Lips - prostě jsem ho musela mít :) Z principu, abych sama mohla vyzkoušet, jestli je to tak skvělý, jak se o tom mluví.



A lak na nehty Kiko. Ten jsem musela mít, protože v každém světle je to jiná barva a moc se mi líbí :). 

Už jste si něco pořídili ve výprodejích?

A. 

Komentáře

  1. zatím nic, jsem doma nad učením :( Daisy jsem dostala k Vánocům, voní nádherně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo, tahle už je prázdná, je mi líto vyhodit flakón :D A nedodělanou mám na používání na chodbě :)

      Tak to držím palce při zkouškách a stihneš třetí vlnu slev! ;)

      Vymazat
  2. Na velké výprodeje se chystám až v pátek do Vídně, ale tvé kousky jsou úžasné! Ty botky jsou perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  3. V ikei jsem byla, ale toho tácu jsem si nevšimla (naštěstí :-)) výprodeje jsem zatím okusila jen v Německu, ale tenhle týden se chystám poohlédnout v Praze ... Bgstyle.cz za nákupy do Německa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viděla jsem, taky sis pěkně nakoupila ;)

      Vymazat

Okomentovat