New in

Přijde mi, že v tomto roce jsem toho ve slevách zatím nijak moc nenakoupila, i když obvykle to byly dost velké hromady. Tento rok už asi víc vybírám. Říkám si, že stopadesáté tričko nepotřebuju a koupila jsem si zatím opravdu jen to, co se mi líbilo a ne to "nemůžu to tam za tu cenu nechat". 

První díl povánočních nákupů byl zde a taky tam toho zase tolik nebylo :)). 

Z dalších nákupů jako první to byly tyto baleríny. Já vím že je leden :D Ale tyto baleríny jsem vyhlížela hrozně dlouho. Za původní cenu 599,- se mi je opravdu kupovat nechtělo. Pak byly zlevněné na 300,-, a i přesto, že jsem straka a fakt jsem ty baleríny chtěla, stejně mi to přišlo dost. A divím se, že zrovna tyto baleríny už byly ve slevě několikrát a vždycky za 300,-. A najednou - leden!! - a za 150,-, oh-la-la, to jsem je musela mít ;) 








Náhrdelník z Marks&Spencer byla útěcha místo diáře, pro který jsem si přišla, ale byl beznadějně vyprodaný. Tento náhrdelník se mi líbil spojením zlaté a stříbrné, protože občas si prostě chci vzít obojí a přijde mi, že se to k sobě moc nehodí. A vzhledem k tomu, že příteli se obvykle tyto náhrdelníky moc nelíbí a tento se mu líbil, tak to byla jasná volba. A musím říct, že jsem ho na sobě už několikrát měla a víc lidí mi ho pochválilo, vypadá fakt dobře ;). Náhrdelník původně stál 349,- Kč, za tuto cenu bych si ho nekoupila, ale 129,- už vypadalo o dost lépe.



A tato vestička má svůj příběh. Všimla jsem si ji hned, jakmile byla v obchodě, ale to ještě nebyla ve slevě a stála 999,-. A protože se moc líbila příteli, tak mi ji strašně chtěl koupil, ale já, jakožto hlídačka rodinného rozpočtu jsem mu říkala, že je to moc drahý, že za litr ji prostě nechci, buď bude osudově ve slevách nebo ji nechci :D. No, a tak jsme po pár měsících zase byli v New Yorku a ONA!! A zlevněna na 529,-, což je pořád víc, ale to už byla příznivá cena. Vzala jsem si velikost L, protože se mi nelíbí, když jsou tyhle chlupaté vesty moc krátké, pak si připadám jak balón. 







Šaty jsou na tom dost podobně jako vestička :D Taktéž jsem je sledovala od doby, co se objevily v obchodě, ale za DALŠÍ šaty dát 999,- se mi nechtělo. A najednou o půl roku později je vidím ve slevách za 449,-. To už jsem si je koupila. Vypadají moc pěkně. 



  
 A posledním nákupem je tato svetrová vesta z Promodu. Tu budu nosit na bílá trička. Obsahuje angoru, takže je teplejší. A co mě nejvíc potěšilo, byla cena - ze 799,- jsem ji koupila za 250,-. 




Co jste si nakoupily vy? Budu ráda, když mi hodíte odkaz do komentářů, ráda se podívám ;)

A.

Komentáře

  1. Balerínky se mi moc líbí. Já jsem si koupila myslím někdy v létě v H&M poslední kus - takové černé, lakované s mašlí jen za 200,- Kč. A byla jsem z nich nadšená, protože i když byl kus poslední - byla to moje velikost. Náhrdelník se mi taky moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám taky spoustu z H&M za 200,-.. když to je takové, že prostě jsou levné, tak můžeš i víc střídat :)

      Vymazat
  2. Ten nahrdelnik je paradni! A jeste za tu cenu :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat