New-in - yankee svíčky, e-bay, Levné knihy

Pardon, že hned na úvod dávám trochu netématickou fotku, ale už druhý den mi vrtá hlavou, jak to musí vypadat ve skutečnosti:




Pokud to není úplně jasné, tak mám na mysli ten zadek... Tohle si prostě naživo nedokážu představit :-)     Nebo to je jen můj problém? 



Před nějakou dobou jsem vzdala hledání Yankee svíček ve svém okolí + na e-shopu se objevila vůně "Snow in Love", tak jsem si řekla, že si objednám všemožné "vzorečky" on-line. Vzorečkama mám na mysli vosky do aroma lampy a také votivní svíčky (to jsou takové malé :-) - cena na e-shopu je 55 a 59 Kč, něco z toho bylo v akci (takže cca 38 Kč). A při platbě předem je doprava 60 Kč, což je velmi příjemné.


Dnes mi dělá společnost vosk s názvem Soft Blanket - pozor, je to taková nasládlá vůně. Provoní opravdu celý pokoj (a to má 30 m (čtverečných)) a ještě kus chodby. Akorát, možná tím, že sedím asi 1 metr od aroma lampy, tak na mě je to až moc sladké. Možná ani nechci vědět, jak moc sladká vůně bude u "salted caramel" :-)  Ostatní mi přijdou o dost "čerstvější" :-)



Po pročítání různých blogů jsem si řekla, že větší náhrdelník je něco, co nemám a co bych chtěla mít. 

Jsem materiálně zaměřený člověk... A ačkoliv jsem schopna za blbý prstýnek zaplatit desítky tisíc (musí být ale "TEN" prstýnek), za obyčejnou bižuterii je mi líto vyhodit i několik stovek. Takže na řadu přišel ebay a jeho náhrdelníky za cenu od 50 do 75 Kč :-)


bez blesku a s bleskem 

washi páskách jsem se dozvěděla na těchto stránkách. Akorát, že jsem chtěla washi pásku pouze vyzkoušet (jestli ji vůbec využiju), tak mi kvůli poštovnému přišlo výhodnější objednat si ji (opět) z e-bay. Na pokus dobrý (dá se trhat rukou, jak jsem předpokládala). A ceny na washipasky.cz jsou dokonce u některých vzorů mnohem lepší než na e-bay!



Rovněž dorazily i gumičky, co jsem objednávala už před 2 měsíci. Skoro jsem ztratila naději, že je dostanu :-)   Těchto deset mě stálo asi 1,5 dolarů. Hledejte je pod názvem "telephone wire hair"... něco takového :-)  



A dnes jsem zavítala do Levných knih :-) Můj táta tam totiž objevil toto skleněné  prkénko na sýry a nůž k tomu. Prkénko je na podstavci a točí se kolem dokola. Za 159 Kč mi to přišla fajn koupě.



Fotku jsem úplně nezvládla, tak alespoň přidávám jak vypadala krabička. 



A pak jsem zahlídla knihu za 19 Kč - Ve rtěnce je olovo od G. Deacon. Tomu nešlo odolat :-) Až doma jsem se podívala, že kniha má skvělé recenze (a kdo umíte anglicky, tak ještě tady). Až ji jednou přečtu, tak se o ní tady určitě zmíním. A btw, normálně se na internetu prodává za 199 - 299 Kč ;-)




Objednali jste si v poslední době něco zajímavého z internetu? :-)

S.

Komentáře

  1. mám pocit, že mám taky takový divný zadek :D
    a kvůli knížky se snažím rozhodit sítě po svých pražských spolužácích (je už jen na Praze 10), ale nějak se mi to nedaří :-/ nechcete mi ji někdo koupit a poslat?:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Praze 10 jsou spolužáci nebo ta kniha? Já ji kupovala myslím v úterý, a to na Smíchově. 19 Kč klidně obětuju a koupím Ti ji, ale s tím odesláním to asi bude horší :-) (a ten zadek už teda nebudu komentovat :-)

      Vymazat
  2. kdo mi ji koupí v levných knihách? Tu na moravě nic není :( a stovky se mi za ni dávat nechtějí :(
    Prosííím prosíííím smutně koukááám :( :( :( :( :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem si jistá, jestli ji pořád mají. Včera jsem se v Levných knihách stavovala a neviděla jsem ji tam. Dívala jsem se i na jejich e-shop, a tam ji bohužel nemají.

      Vymazat

Okomentovat