Německý vánoční GLOSSYBOX

Vzhledem ke zklamání s posledním Ladyboxem jsem se rozhodla už ho neobjednávat a objednat si nějakou zahraniční krabičku. Vzhledem k tomu, že k mámě na návštěvu právě jela kamarádka z Německa, poprosila jsem o boxíky ji :).

Celkově mě v boxu překvapily značky a ceny. Vzhledem k tomu, že jsem za box zaplatila 15 EUR, tak dostala jsem produkty za mnohem více.







A co bylo uvnitř? 

Lak na nehty nails inc. London - krásná vínová barva, kterou jsem si hned musela dát na nehty. A jsem rozpačitá :)  Docela těžko se s tím lakem totiž lakuje, protože je hrozně hustý. Když dám menší vrstvu, tak mi přijde, že to nevypadá moc hezký a ta větší vrstva ve výsledku nevypadá tak špatně, ale jsou znát šmouhy, tak já ani nevím, jak moc dobrý lak je. Myslím si, že v jiné, světlejší barvě by lak byl lepší, ale je jasné, že tahle krabička je vánoční, takže i barvy jsou laděny do vánočního :). Co musím pochválit, je výdrž, 4 dny lak přežil bez větší újmy, a to jsem i myla záchod a koupelnu :). Cena je 12,99 EUR / 10 ml.



Vzorek krému na ruce Alessandro - Christmas time handcreme
Ten obal je rozkošný, takže hned letěl ke mně do kabelky, abych ho teď v zimě (i když venku to tak nevypadá) tahala s sebou. Vůně mi hodně připomíná koření z chai latte :)). Prostě takové typické zimní. Na jaře bych už krém nepoužívala, ta vůně je pro mě opravdu čistě zimní. Co se týká hydratace, tak krém mi vyhovuje, ruce jsou po něm krásně hebké a vyživené. Rychle se vstřebává a nezanechává mastné stopy.
Cena za balení 100 m je 9,95 EUR.


Oční stíny Emite make up - Michronized eye shadow
Tohle je docela náhoda, ale já jsem si ty krabičky objednala dvě a rázem mám dvoje tyto stíny, takže Ladybox opravdu není jediný, který do krabiček strká stejné produkty :)). Značka je ale podle všeho velmi dobrá a je švédská. Stíny stojí 19 EUR, což mě docela překvapilo, že jsou v krabičce. Naštěstí jsem dostala velmi použitelný světlý odstín, takovou klasiku. Vzhledem k tomu, že všechno používám s bází (teď stíny Color Tatoo), tak můžu s jistotou říct, že mi budou držet celý den :)).





Primavera - Zklidňující hydratační krém
A toto je další věc, která mě v krabičce dost překvapila. Plné balení tohoto bio krému. Cena je uvedena 28 EUR za těchto 30 ml. Na českých stránkách Primavery jsem našla cenu 825,- Kč. Takže opravdu jsem koukala, že něco takového najdu v krabičce za 15 EUR. Přiznám se, že zkušenosti s touto značkou nemám, ale dost jsem o ní slyšela, takže tento heřmánkový krém mileráda vyzkouším :).



DermaSel Exklusiv - peeling se zlatými částečkami
Na tento peeling se moc těším. Prohlížela jsem si stránky DermaSelu a vše vypadá moc lákavě. Peeling by se měl prodávat v lékárnách a 3 ml stojí 1,95 EUR.


Musím celý box pochválit. Já sice chápu, že možná, pokud bych ho odebírala pořád, tak se něco opakuje a jsem také nespokojená, ale vzhledem k tomu, že k těmto zahraničním boxům se tak často nedostanu, tak mě těší, že můžu vyzkoušet něco nového.

Lákají vás zahraniční boxy? Líbil by se vám takový obsah boxu?

A.

Komentáře

  1. tento vyzera urcite lepsie ako ten Misha box pod tymto clankom :)

    Inak pozyvam na Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako neříkám, že ten Missha box byl špatný, ale mohli by tam dát víc dekorativky.. :)

      Vymazat
  2. Žádný zahraniční box jsem ještě neměla, z němčiny bych si to nepřeložila, ale docela "závidím" :-) Ty naše od spojení stojí za houby, už nekupuju :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já německy taky nic neumím, ale tak pochopím, co je co :D

      Jo, Ladybox jsem si teď taky nekupovala, uvidíme, co bude.. :)

      Vymazat
  3. Mě láká glossybox z Británie, ten vypadá vždycky hodně povedeně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten by se mi líbil, ale zatím nemám možnost se k němu dostat :(

      A.

      Vymazat
  4. Tak to je pěkné, kdybych měla přístup k nějakému zahraničnímu boxu, tak bych ráda vyzkoušela :) Náš LB mi už nepřijde jako nic, co by mě zajímalo :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat