Misshabox

První vydání Misshaboxu se ke mně nedostalo, bylo vyprodané dřív, než jsem to stihla :( Ale tentokrát jsem číhala a mám ho :). 


Co se týká krabičky, jsem z ní nadšená. Je ledově krásná. Moc se mi líbí. Je pevná, ALE, jedině, co mě mrzí, je to, že má poškozené rohy, protože krabičku nedodávají v jiné krabici, ale v igelitu :(. Ale tak, je to jen krabička, hlavně, že obsah je v pořádku ;) 




Průvodní dopis je napsán na krásném "perleťovém" papíře, leskne se a působí luxusním dojmem. 



Po otevření jsem našla papír, kterým byl celý obsah přikrytý a výše zmíněný dopis. Součástí dopisu je i příjemná 15% sleva na zboží buď v eshopu Missha nebo v kamenné prodejně v Praze nebo Brně. 

A co jsem našla v krabičce?


Missha The Style Lucid Nail Polish - Dazzling, 8 ml, cena v kamenné prodejně 106,- Kč.

První, co mě zaujalo byl lak na nehty. Vzhledem k tomu, že jsem už lak na nehtech měla, zkusila jsem třpytivý lak na ten svůj a udělalo to krásný výsledek, takže lak rozhodně využiju. Používat tento lak samotný nemá význam, jsou to opravdu jen třpytky, které vyniknou na jiném laku. 





Missha Super Aqua Pefect Cleansing Tissue (40 kusů), plné balení, cena v kamenné prodejně 131,- Kč.

Z webu www.missha.czUbrousky s funkcí 2v1 - zároveň čistí a hydratují pokožku díky extraktům z aloe a okurky. Ubrousky zabezpečí rychle očištění prakticky kdekoliv. Uzavíratelný obal zabrání vysychání. Nízká acidita ubrousků (pH 5,5) udržuje hydratační rovnováhu vaší plet.

Ubrousky jsem zkusila jakmile jsem přišla domů z práce - v pohodě odlíčily make-up, ale oči nezvládly. Nikde ale není psané, že jsou odličovací, takže čistící funkce je splněna na jedničku. Jsou dostatečně vlhké, takže pokožku nedřou a příjemně po ní kloužou. Balení je velmi praktické a dobře se uzavírá, takže se nebojím, že mi jen tak vyschnou. 




Missha Natural Konjac Cleansing Puff, cena v kamenné prodejně 97,- Kč
.
Tato houbička se používá k čištění obličeje. Pro mě to již novinka není, protože jsem dost velký milovník korejské kosmetiky a vyzkoušela jsem toho už plno, takže mě jen potěšilo, že mám doma novou houbičku. Houbička obsahuje minerály a živiny. Skládá se z 90% z přírodní houby a 10% bílého jílu. Já ji používám na odlíčení masek nebo i na klasické vyčištění pleti (pokud se odličuju ve sprše). 





Z jednoho výrobku a dvou vzorků jsem trošku na rozpacích. Je mi 25 let a přípravky jsou anti-aging. No, já si nejsem jistá, jestli to teď ještě úplně potřebuju. Chápu, že už se neřadím mezi nejmladší, ale nejsem si jistá, jestli UŽ... Takže dost zvažuju to, že výrobky dám mamince. 

Missha Time Revolution Immortal Youth Cream - 10 ml, překvapivě je to plné balení a v kamenné prodejně stojí 143,- Kč. 

Popis: Řada Immortal Youth byla vyvinuta na základě přání a požadavků zákaznic o anti aging funkční kosmetiku. Koncept této řady tkví v udržení dvou proteinů sirtuinu a survivinu v buňkách pokožky. Nedostatek těchto proteinů se projeví v rychlejším stárnutí a znehodnocování vaší pleti. SilverVine,extrakt z aktinidie stříbrné, v nedávné době začíná mít uplatnění v protirakovinnné léčbě, představuje strukturu pokožky a zabraňuje ztrátě kolagenu. Extrakty z myrty, které podporují tvorbu prospěšných proteinů v pokožce. 



Vzorky Missha Time Revolution Extreme Toner a Missha Time Revolution Dream Silky Lotion - cena za plná balení v obchodech 600,-Kč. 
Popis: Ultra jemné pleťové tonikum a hydratační fluid s anti-aging účinkem. Obsahují technologii DN-AidTM a pčeující ingredienci DNA. Obohacenou o patentovanou látku TrylagenTM s účinným kolagenem. Zlepšují kvalitu kolagenu v pleťových buňkách. Zahrnují vysoce antioxidační komplex Extramel-CTM, který byl extrahovaný z melounu. Na tvrdé a stárnoucí pokožce vytváří ochranný hydratační štít. Znatelně redukují vrásky a drobné linky. Zanechávají pokožku jemnou, pružnou a mladistvou. 


Dále jsem dostala dva vzorky ze šnečí řady:

Missha Super Aqua Celle Renew Snail BB Cream (621,- Kč) a Missha Super Aqua Cell Renew Snail Cream (v dárkové sadě 1549,- Kč)

Popis: Vysoce hydratující a vyživující řada Cell Renew Snail byla vyvinuta k vylepšení textury pleti, díky obsahu plně vitálního šnečího extraktu, který zabraňuje poškození pleti a zároveň jí navrací sílu a posiluje její přirozenou ochranou bariéru, aby minimalizoval podráždění pokožky. Díky synergii šnečího extraktu, který navrací krásu pleti odstraněním jizev po akné, zarudnutí, tmavých či bledých skvrn a nedostatku elasticity; a extraktu z buněk rostlinných pletiv se buňky vaší pleti začnou mnohem lépe obnovovat a vaše pokožka bude vitální a rozjasněná. Hydratační složka extraktru z baoabu (2%) a hlubinné mořské vody, která zde plně zastupuje roli obyčejné vody, zabraňuje ztrátě hydratace a vysoušení pokožky a aktivuje vnitřní hydratační energii buněk. Krém zpevňuje základy pokožky a pomáhá odstraňovat jizvičky, pigmentové skvrnky a další problémy s pletí. 



A poslední věcí je mýdlo Missha Black Ghassoul Foam Cleansing Bar (80 g), plné balení, cena na prodejně 232,- Kč. 

Mýdlo s marockým jílem a přírodním uhlím účinně odstraňuje nečistoty a zbytky makeupu. Mýdlo absorbuje přebytečnou mastnotu, odstraňuje ucpané  póry, odstraňuje toxiny, bojuje s akné a osvěžuje pokožku.

Už jsem takové mýdlo měla, takže největší spokojenost. 

Mýdlo obsahuje i síťku na vyšlehání pěny. Tu si doporučuju nechat, může se hodit i na jiné přípravky. O síťce jsem se zmiňovala ZDE



Celkově box mě velmi potěšil a pokud bude další, budu se na něj moc těšit. 

Máte taky svůj Misshabox? 
Jaký máte názor na anti-aging krémy ve 25 letech?

A.

Komentáře