Minulý týden - jak jsem málem spálila byt, avokádovo - čokoládový puding, ÚŽASNÝ FILM a ještě ÚŽASNĚJŠÍ kniha



O víkendu jsem si řekla, že napíšu nějakou recenzi na svoje rtěnky. U toho jsem ale zjistila, že většinu rtěnek mám z limitovaných kolekcí, anebo takových, co i když nebyly limitované, tak se teď už neprodávají. Tak jsem tuto recenzi odložila. Dotaz na úvod: zajímaly by vás články o něčem, co už jen tak v obchodě neseženete? Anebo se to fakt těžko shání? (Pravý důvod je samozřejmě ten, že jsem byla líná zvednou svůj zadek a jít fotit odstíny rtěnek na sluníčko, ale to přece nemůžu říct takhle napřímo.)

Tak když už jsme u toho sezení na zadku. Sedím si takhle na pohovce, čtu si (tu knihu, o které píšu níže) - fakt zajímavá. Najednou ke mně přiskočí manžel a děsně fouká směrem aroma lampa. Koukám na něj jak na blázna, a pak koukám i směrem, kam fouká. Ono to totiž ta lampa začala hořet.  A já samozřejmě nic necítila, protože v ty lampě jsem měla aromavosk od Yankees (jak jsem psala zde). FAKT nechápu, jak se to stalo.






Vidíte tu "ohořelou" barvu pod čajovou svíčkou?



Faktem je, že jak manžel zachraňoval náš byt od strašného požáru, tak vyfoukal veškerý vosk na ubrus. Prý ideální řešení dát věci polité voskem do mrazáku a ono to pak půjde samo. Tak ten ubrus leží v mrazáku do teď (bojím se ho vytáhnout). Ale ten talířek jsem chtěla použít na další vosk (ano, zase riskuji požár). Tak ho dám do mrazáku, další den vyndám z mrazáku... a NIC. Tak holt zkusím na tomto bordelu roztopit další vosk a snad to pak nějak půjde celé pryč :-)



Žádné speciální svícny na votivní svíčky nemám a na Yankees stránkách mi přišly hodně drahé. Minulý týden ale přijdu do drogerie DM a co nevidím - svícny za 19,90 Kč! (podle mě to je jejich standardní cena). Tak jsem rovnou jeden vzala (kdyby přece jenom se ta aroma lampa zapálila podruhé, tak ať mám v čem pak pálit votivní svíčky).



Samozřejmě jsem minulý týden i vařila. Třeba avokádo-čokoládový puding. Nebojte, nejde o puding v pravém slova smyslu. Jedná se ale o fakt dobrý dezertík, který v nějaké lepší restauraci vám nabídnou minimálně za 100 Kč. Připravuje se takto:

- 4 zralá avokáda
- 1/2 hrnku kakaa
- 1/3 hrnku medu 
- trošku vanilkového cukru (já dala půl balíčku)
- špetku soli

To vše dáme do mísy, rozmačkáme, a pak rozmixujeme ještě tyčovým mixérem. Vzniklý "puding" dáme do skleniček (já to proložila piškotem) a dáme do lednice alespoň na 4 hodiny. 

Vábně to fakt nevypadá (i když v nějaké pěkné skleničce by to asi hezké bylo, ale takové já nevedu). Tak jsem místo toho radši vyfotila svoji novou minutku :-)   





Z filmů jsem minulý týden viděla Bláznivá, zatracená láska (Crazy, stupid, love). Čekala jsem od toho nějakou další rádoby vtipnou komedii (když jsem viděla, kdo tam hraje - Steve Carell - tak se mi hned vybavil film 40 let panic). Hodnocení na čsfd (zde) bylo ovšem nad očekávání dobré. A ono to dobré vážně bylo! (zrovna tenhle úsek si tu pouštím furt dokola a pořád ho nemám dost :-))  (A vidíte dobře -  hraje tam i Ryan Gosling.)



A teď kniha z minulého týdne. O knížce "Bohatý táta, chudý táta" od R. Kiyosakiho asi už slyšelo hodně z vás. Za mě to tedy ještě nebylo, ale vím, že za dob školní docházky moji sestry (myslím střední školy) se tato publikace objevila mezi povinnou četbou. Nějak jsem se k ní dostala až teď. 




Musím říct, že oproti spoustě knížek "o ničem", tato fakt něčemu má šanci naučit. Hlavní myšlenkou je to, že zaměstnání je "fuj", zatímco vlastní business / investování / apod. (zkrátka to, co vám bude generovat příjem, i když nebudete pracovat) je super. Někomu by se mohlo zdát, že p. Kiysosaki odsuzuje školský systém nebo zaměstnání jako takové, ale není tomu tak. Jen říká - nedělejte to, protože musíte (třeba pro peníze), ale protože vás to baví a posunuje blíže k cíli. Tahle myšlenka je mi hodně blízká. Níže cituje 2 pasáže, které se mi opravdu líbily: 

1. "Kritizují, místo aby analyzovali." - Tato věta mě hodně uklidnila. Když jsem říkala kamarádům, co máme v plánu se sestrou, většina to odsoudila ("dyť to nebude mít úspěch", "to nemáš, co dělat", "to teda moc peněz nepřinese", apod.)  Faktem je, že většina lidí ani neví, proč to říká. 

2. "V mém světě spadají správná aktiva do několika různých kategorií: 1. Byznys který nevyžaduje mou přítomnost. Vlastním ho, ale je řízen a veden jinými lidmi. Jestliže musím v byznysu pracovat, pak to není byznys. To je moje zaměstnání. 2. ..."  To mě fakt nakoplo. Nějaký byznys již totiž máme, ale je fakt, že v něm pořád musím něco dělat. Tak jsem další den po přečtení zadala inzerát (něco typu inzerátu), že hledám člověka, co bude pracovat za mě :-)   (a já předpokládám, že ze začátku ho budu zaučovat, později pouze revidovat, a ještě pozdeji možná ani to ne - to jsou plány, co? :-) 

A dotaz na závěr: Nakopla vás někdy nějaká kniha k akci? Která? 

Díky moc!

S.

Komentáře