Minirecenze vypotřebovaných produktů II.

Další minirecenze vypotřebovaných produků :). 



Jak už jsem psala, moje zubařka mi doporučila, abych testovala pasty, že není dobré používat pořád jednu a tu samou a je vhodné mít v při ruce tak tři pasty a střídat je. Při nákupu na iherb.com jsem si objednala pastu Dessert Essence s Tea Tree olejíčkem. Musím říct, že chuť té pasty je velmi intenzivní. Kdo víte, jak tento olejíček voní, tak přesně takhle to i chutná.. :) Pastu jsem používala párkrát týdně a byla jsem s ní moc spokojena. Dokonce ani přítel se na ni nepostěžoval, což už je co říct. Pasta je k sehnání taky v ČR, ale je dražší, než přes iherb. Pokud máte třeba problém s dásněmi nebo zrovna máte v puse aft, tak tuto pastu rozhodně doporučuju vyzkoušet. 




L´Oreal Paris - Glam Bronze (Pro světlou pleť) - Duo Sun Powder - mám hodně světlou pleť a najít bronzátor, který by mi seděl když nejsem opálená je těžké. Tento pudr moje požadavky splnil. Měla jsem ho necelý rok a už došel. Našla jsem za něj velmi solidní náhradu, takže k tomuto se už pravděpodobně nevrátím. Překvapilo mě, že světlá část mi došla později než tmavá. V balení je štěteček a zrcátko. Přiznám se, že ani jedno jsem pravidelně nepoužívala. Pouze párkrát, když jsem si třeba vyčistila štětce a byly ještě mokré :D





Mentolový lesk na rty Victoria´s Secret - tento lesk je z dob, kdy jsem ještě vesele objednávala z VS. Jenže jakmile začalo omezení na 20 EUR, tak jsem rychle přestala :(. Každopádně, pokud někdy budete mít možnost si tento lesk koupit (např. na pražské Ruzyni), tak Vám ho doporučuju. Na rtech jemně štípe, chutná i voní jako mentolová žvýkačka a z pusy mi vždycky zmizel strašně rychle, protože je fakt dobrej :)) Konzistence je dost tekutá, ale po chvíli už víte, že prostě na něj nemáte moc tlačit ;)



Krém na nohy Balea - toto je doslova poklad za pár korun. Paty jsem po něm vždy měla jako miminko. Moc příjemně voní a krásně se roztírá. Stojí asi 40,- Kč v DM a určitě si ho koupím znovu. 



Vlhké ubrousky Balea - a toto je zase položka, kterou si opravdu víckrát nekoupím. Ubrousky vůbec neodličuji a přijde mi, že jsou dost málo vlhké, takže obličej víc drhnou než odličují nebo osvěžují. 



Vyzkoušely jste něco z těchto výrobků? Sedí vám?

A.

Komentáře

  1. Ubrousky od Balea jsem ještě neměla. Ale možná někdy nějaké vyzkouším. Krém na nohy mám momentálně z takové malé zapadlé drogerie - je s mořskými řasami..

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Mně přišly hrozně moc suché a na obličeji to opravdu nebylo příjemné.. :(

      A.

      Vymazat
  3. Obrúsky od značky Balea mala moja kamarátka a tiež jej absolutne nevyhovovali :) Kika

    OdpovědětVymazat

Okomentovat