Listopadový Glossybox

Vzhledem k tomu, že jsem si objednávala boxy přes máminu kamarádku, která k nám přijela z Německa až v lednu, tak mám opožděně recenzi k listopadovému Glossyboxu, ale myslím, že hlavní je, že chci ukázat, co vůbec mají v beautyboxech sousedé :). S vánočním Glossyboxem jste se už mohly seznámit zde





A co jsem tam našla?




Vzorek sprcháče The Body Shop - Cranberry Joy, plná velikost 250 ml za 7 EUR.
Vzhledem k tomu, že z této limitky mám balzám na pusu a voní naprosto nádherně, za vzorek sprcháče jsem ráda. Určitě ho využiju.



Řecký šampón na vlasy od značky Fresh Line pro lesk a revitalizaci vlasů, plné balení 200 ml za 11,90 EUR. Já mám balení 75 ml. Od této značky jsem ještě nic nezkoušela a šampón se hodí vždycky.



Stejné stíny Emite Make Up jako ve vánočním Glossyboxu, asi věnuju sestře nebo mámě. Odstín je praktický, může fungovat i jako rozjasňovač.






Rtěnka vyrobená přímo pro Glossybox. Měla by stát 11,90 EUR, což mi přijde nějak hodně... Rtěnku jsem dostala v růžovém odstínu, naštěstí to není žádná křiklavá růžová, takže jsem spokojená.












BB Cream Annemarie Borlind - 50 ml za 18,90 EUR. Já mám vzorek 15 ml. No, moc mě ten BB nepotěšil, protože odstín je pro mě dost nepoužitelný. Uvidíme, jak se opálím v létě...








Celkově mi Glossybox nepřišel nijak špatný, i když z této krabičky nejsem extrémně nadšená. Každopádně nevím, zda bych si ho znovu objednala, jedině fakt ze zvědavosti. 

Líbí se vám nějaký produkt?

A. 

Komentáře