Lesk na rty Givenchy

Přiznám se, že ačkoliv se mi moc a moc líbí značka Givenchy, tak jsem od ní nikdy nic neměla, takže toto je moje první zkušenost. 

Narazila jsem na tento lesk na rty a moc se mi líbila barva. Vzhledem k tomu, že jsem spíše rtěnková, než lesková, tak jsem se snažila najít rtěnku ve stejné barvě, ale bez úspěchu. Takže jsem se nakonec rozhodla, že radši alespoň ten lesk, než nic. A jsem moc ráda, že jsem se tak rozhodla.



Obal je jednoduchý, z tvrdého plastu a nápis GIVENCHY je jakoby v plastu, takže si nemyslím, že po dvou měsících už ani nebudu vědět, že nějaký nápis kdy existoval.




Aplikátorem je menší štěteček, který je ale dost pohodlný. Přijde mi tvrdší, než třeba u lesku Guerlain, ale mně osobně to vůbec nevadí.




Barva je taková bordó-vínová a malilinkými třpytivými částečkami. Je to odstín Rose Taboo 04.




Boží. Roztírá se krásně, stačí jedna vrstva, nezanechává nevzhledné šmouhy, nepřijde mi, že by zvýrazňoval šupinky. Nezalézá do vrásek a mizí rovnoměrně. Rty docela dobře hydratuje po celou dobu, co je na rtech. 





Výdrž je velmi slušná. I přesto, že jsem se párkrát napila, lesk na rtech vydržel skoro dvě hodiny. 

Klidně bych si výrobek koupila znovu. 

Máte zkušenosti z lesky Givenchy?

A. 

Komentáře

  1. Lesk ani nic jiného jsem od této značky nezkoušela. Na rtech se mi líbí a líbí se mi i jeho aplikátor.

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá moc krásně...:o) ta barva je super.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat