Jaký byl můj prosinec?

Doufám, že oslavy Silvestra se vydařily a dneska si užíváte Nového roku! 

Dneska vám zrekapituluju můj prosinec 2013 :) A už se moc těším na rekapitulace, které budou 2014!

2. prosince jsem se vrátila z Německa-Holandska, o výletě si můžete přečíst zde a zde.



3. prosince jsem zahájila detox, o kterém si můžete přečíst zde.


Vyzkoušela jsem nové, krásně vonící Labello. Malinko barví, ale rty krásně hydratuje a ještě lépe voní.


Pokračuju s Plant Nanny. Článek si můžete přečíst zde. Co tak od nového roku začít dodržovat pitný režim?

Objednala jsem si Ladybox Gold Edition a byla jsem trochu zklamaná. Přečíst si o tom můžete zde.


Psala jsem o nádherných stínech  Guerlain.


Pekla jsem perníčky a jiné cukroví. Poprvé sama a ani to nebolelo a povedlo se :))


Stejně jako stovky dalších i já jsem si pořídila Elle diář. Trošku mě mrzí, že tam není gumička jako minulý rok, ale přežiju to.


Dostala jsem prosincový Ladybox a v tom padlo moje rozhodnutí, že si od toho dám pauzu, protože mě zase zklamal.


Po detoxu jsem si konečně dopřála domácí sushi.


Byla jsem se podívat na Staromáku na stromeček. Nelíbil se mi a ten dav lidí už vůbec ne.


Koupila jsem si vanilkový limitovaný šampón od Baley a furt k němu musím čichat :).


Dopřála jsem si novou bagetu s Bresaolou v Bageterii Boulavard a všem ji doporučuju. Moc dobrá!


Přečetla jsem Bláznivou sexy dietu.


O tom, jaké byly Vánoce a co všechno jsem dostala jsem psala zde.

Jaký byl váš prosinec?

A.

Komentáře

  1. zaujalo ma to labelo a balea šampon - škoda že limitka. Ale to labello som doposial nikde nevidela. Inak si mala pekný december. Moj bol plný práce, nakupovania darčekov, atd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ten Balea šampon je pořád v DM, takže se pořád dají udělat zásoby :)

      Labello jsem kupovala v Německu, tak nevím, jestli se vůbec prodává u nás..

      Vymazat

Okomentovat