Essence limitky - proč už mě nelákají?

Dřív jsem Essence limitky opravdu vyhlížela a občas jsem si i něco koupila. Jenže pak jsem zjistila, že většinou právě věci z limitovaných edicí vůbec nepoužívám, protože mi dost nevyhovují. Dneska už beru ty limitky dost z rezervou a i když se mi něco líbí, tak si to nekoupím jen kvůli předešlým špatným zkušenostem. Podotýkám, že věci od Essence mám, používám je ráda a vracím se k nim, ale ty limitky..

Fruity blush sorbet

- koupila jsem si ho díky nádherné ovocné vůni a kvůli barvě. Doma jsem zjistila, že ta barva zase tak kouzelná není z jediného prostého důvodů, když ji nanesete, tak se nehne, tj. nejde moc rozetřít, takže to vypadá jako červený flek. Když už se teda pokusíte o jakési rozetření, tak se tvářenka jakoby drolí, takže je to ještě horší. Nepoužívala jsem ji,  takže jsou to vyhozené peníze. Asi po půl roce jsem tvářenku otevřela a zjistila, že je v podstatě vyschlá, takže se už nedá používat vůbec.












Fruity balzám na rty

- roztomilý růžový obal, hezká vůně, rádoby dobrý kup. Balzám barví. Absolutně nehydratuje, takže balzám je odsouzen na stůl u počítače, kde se můžu mazat jak často chci. Zase, vyhozené peníze. Navíc, po pár použitích se zlomil, takže už je z toho kašička, která brzo poletí do koše.





Zlatá tužka Class 2013

- na ruce byl odstín krásný, tak jsem zajásala. Doma jsem už jásala méně, když jsem zjistila, že si pomalu musím vypíchnout oko, jak na tu tužku tlačím, aby barva byla vidět. Ne, ne a ne.











Další věci jsem už asi dávno vyhodila. Faktem je, novinky do stále kolekce Essence se mi moc líbí a něco si ještě koupím :).

Jaký máte vztah k Essence limitkám vy? A máte vůbec rády tuto značku?

A.

Komentáře

  1. Ty vogo, tak to koukám. Nejhorší je jednoznačně tvářenka. I ty ostatní dva produkty jsou peklo.

    Já mám z jejich limitek jen jedny rozjasňující kuličky a ty jsou v pohodě. Ale taky už nekupuju prostě skoro všechno, co se mi u nich líbí jen proto, že je to za dobrou cenu. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako jsou věci, jako třeba linky ve fixe, které mi vyhovují nebo topcoat na nehty, a jsem fakt spokojená.. Nebo třeba i nějaké stíny.. Ale těch limitek se už pomalu bojím.. :(

      Vymazat
  2. Essence mám ráda hlavně díky levnějším a dobrým řasenkám, které tedy alespoň mě velmi vyhovují. Také mi vyhovuje jejich tužka na oboří se štětečkem a zkoušela jsem i tekuté linky a vše dopadlo velmi dobře. Z Limitek si věci moc nekupuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznám se, že řasenku jsem si od nich koupila jednu, voděodolnou, a moc mi nesedla, ale to mi přijde, že žádná voděodolných..
      Mně od nich vyhovují linky ve fixe, mám od nich laky na nehty, topcoat, stíny.. mají dost dobrých věcí.. Ale ty limitky.. :(

      Vymazat
  3. ja mám essence celkom rada. s takýmito prepadákmi som sa u tejto značky ešte nestretla. Už dlho používam ich čiernu ceruzku na oči, aj lícenky som mala od nej, či nejaké laky na nechty a spokojnosť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, mám linky, laky, stíny - spokojenost.. Ale prostě jakmile je něco z limitky, tak mám na to smůlu nebo co.. :(

      Vymazat
  4. Ja som prednedávnom vyhadzovala 4ks gélových liniek, ktoré mi po roku totálne vyschli :( limitky si moc nekupujem, lebo u nás je ich celkom málo a nie až tak zaujímavé :)

    Pozývam na Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od nich mám fixu na linky a jsem spokojená :) A i laky, stíny.. Ale limitované edice už za mě moc ne..

      Vymazat
  5. Všechny produkty vypadají na pohled hezky, nedivím se, že sis je koupila. Ale asi bych taky byla zklamaná! Já sama nemám moc zkušeností s Essence.

    http://miss--xy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je to levný, takže když si člověk chce něco koupit jen tak, tak je to dobrá značka :D

      Vymazat
  6. se přiznám, že limitky essence kupuji. jsem zatížená na tvářenky a prostě ty jejich LE dizajny jsou prostě fakt hezké. ale už je tedy nepoužívám, na to nervy nemám. takže tyhle tvářenky sbírám. doma na to mám pěkně starou Ladybox krabici, v ní už asi tak dvacet tvářenek z posledních dvou let LE essence a jsem spokojená.

    jo jinak... ten balzám na rty fruity mě dostal. to fakt vůbec nebarví, to snad ani není možné?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, ale co jsem pochopila i ze Tvých článků (skvělé ;)), tak ty je spíš sbíráš, než používáš :D, a to je pak o něčem jiném :D Sbírku máš opravdu pěknou :)

      Ten balzám barví, ale ne tolik.. Já jsem si původně myslela, že vůbec nebarví, tak jsem s ním šla spát a ráno jsem dýl zkoumala, od čeho mám zapatlaný polštář.. :D

      Vymazat
    2. jj. já je sbírám. jsem asi před dvěma lety zjistila, že kvalita essence mě prostě neuspokojuje nikdy a nikde a v žádné podobě... ale strašně se mi to líbí na pohled... takže začít to sbírat byl takový menší kompromis. navíc se i snažím nakupovat jenom ve výprodejích za polovinu, takže ta sbírka ani není drahá.

      Vymazat

Okomentovat