Co se skrývá v mé kosmetické taštičce?

Nechtěla jsem tento článek psát dřív, protože jsem neměla hezkou taštičku :D Ale teď, když mám novou, tak je to jiná. Je rozhodně lepší, než jsem měla, protože je rozdělena na dvě části, takže je to pohodlnější.

Kosmetickou taštičku jsem dostala od přítele k Vánocům a koupili jsme ji v holandským Primarku





Kosmetickou taštičku s sebou tahám v podstatě všude a jen ve výjimečných případech ji nechávám doma (jako např. když mám psaníčko nebo malou kabelku, kam se prostě nevejde).

Do taštičky občas něco přibude nebo ubude. Záleží na tom, co se na ten den chystá, ale jsou věci, které v ní najdete vždycky.




Černá tužka na oči. Důvodem, proč je v taštičce je to, že pokud zjistím, že jdu někam večer, tak si udělám tlustší orámování očí a večerní líčení je hotové ;). Z toho důvodů jsou tam taky ty ušní tyčinky, na rozmazání :).

Korektor. Nějaký tam je vždycky. Nemám jednoho favorita.

Tvářenka. Bourjois drží naprosto perfektně, ale pravdou je, že když se v práci nehlídám a podpírám si obličej rukou, tak tvářenka mizí... Takže se případně doupravím.

Pudr. V poslední době jsem se začala víc lesknout, takže do taštičky přibyl pudr. Zatím mám tento od Essence, pak chci koupit všemi chválený od NYC.

Občas malá řasenka. Záleží na tom, co se chystá.

Rozjasňovač. Ze stejného důvodů, jako černá tužka, k doupravení. 



Rtěnka. Střídám je, ale vždycky tam nějaká je. Stejně tak jako lesk.

Obyčejný bezbarvý balzám. Mám zase vždy pro případ, že jedu nečekaně k sestře za neteří, protože tu rtěnkou špinit nechci :)).

Lak na nehty. Vždycky podle toho, co mám zrovna na nehtech. Zvlášť pokud mám tmavý lak, tak se snažím brát s sebou i samotný lak.



Pilníček a kousátka. Nikdy nevíte.

Malé zrcátko. Toto jsem dostala od sestry snad před 2 lety a stále ho používám.

Odlakovací ubrousek. Dříve je prodávali v Rossmanovi, dneska nevím. Nosím ho pro jistotu, nesnáším oloupaný lak.

Pinetky a gumička. Vždycky je tam mám pro jistotu, že bych si chtěla nějak upravit vlasy (rozumějte nějak jinak než ráno u zrcadla :D).

Malý krém na ruce. Zvlášť teď v zimě.  A krém na kůžičku od Lush. 
 

Rozkládací hřeben. Velmi praktická věc.





Co máte ve svých kosmetických taštičkách vy?

A.

Komentáře

  1. Jéé, koukám také tvářenka od Bourjois :-), jinak moc pěkná kosmetická taštička.
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat

Okomentovat