Čaje

Jsme s přítelem milovníci čaje v chladnějším období. Tedy jinak, milujeme ty chvíle u pití čaje a čaj to jen zpříjemňuje ;) Uvelebíme se na pohovce, zapneme si film nebo banálně zprávy a po večeři pijeme čaj. Já chápu, že to zní, jako kdybychom byli v důchodu, ale nejsme :D Kávu si samozřejmě taky dáváme, ale v posledních měsících se snažím kávu večer dost omezit, ono teda nejen večer :D. Někdy čaj milerádi nahradíme vínem :))

V tomto článku vám ukážu aktuální stav čajových zásob u nás doma :). Čaje neustále dokupujeme a nehromadíme, spotřebováváme ;).




Ale zpátky z čajům. Pořídili jsme si krabičku na čaje a pokaždé, když si vyndavám čaj, tak mi dělá radost. Je teda pravda, že se mi tam ani omylem všechny čaje nevejdou, ale to nevadí, přendavám je.




Čaje kupujeme různé. Sypané i klasické balené v sáčcích. Nové chutě vítáme, ale opravdu nemáme rádi čaje kořeněné (jak je v tom bergamot apod...). Když jsme v zahraničí, tak si vždycky přivezeme nějaký čaj ;)

Zrovna tento Twinings jsme si přivezli snad z Německa a jsou to ochucené zelené čaje. Zelený čaj mám čím dál radši a v poslední době si ho dávám místo kávy ráno. 



Čaje z Marks&Spencer jsou taková klasika. Moc mi chutnají a líbí se mi i ty jejich krabičky. 


  

V průběhu detoxu jsem měla pít bylinkové čaje a mohla jsem i zelený. A protože jsem doma zrovna neměla žádný zelený neochucený, koupila jsem si tento pytel v DM. Klasický, neochucený zelený čaj. 



Tento čaj jsme koupili ve Wittard na Černém Mostě. Vzhledem k tomu, že jsem doma objevila tuto sklenici, čaj jsem přesypala do ní, protože papírový sáček není moc praktický. 


Další čaj z Německa. 



Tyto zelené čaje od Pickwicku jsou první zelené čaje, které jsem začala pít. Jsou moc dobré. 



Tyto čaje jsem již ukazovala z nákupů v Německu. V ČR jsem je doposud neviděla, což je škoda, čaje jsou výborné!!



Čaje od London Fruit&Herb Company zatím jen zkouším a musím říct, že mi moc chutnají. 



Tento čaj si přítel koupil v Holandsku. Já nemám ráda kokos, takže jsem ho ani neochutnávala. 



Další krabička určena k detoxu. Ale tyto čaje piju dodnes. Koupeno zase v Německu. 



A toto je jeden z nejlepších dárků, které jsme s přítelem dostali k Vánocům. On by se měl asi dát před Vánoci, ale nebyla možnost. Adventní čajový kalendář!! Na rozdíl od čokoládových kalendářů vydrží a požitek je mnohem větší. 

Bohužel popisky jsou v němčině, ale ve většině případů je jasné, o co jde. Krabice obsahuje 24 sáčků, v každém je jiný čaj. A dokonce i čaj s popcornem tam je!





  



Máte rádi čaj? Jaký nejlepší jste pili? Můžete mi nějaké doporučit? 

A. 

Komentáře

  1. taky miluju čaje.. ale hlavně jen v zimě, jinač je moc nepiju (ale pořád kupuju, protože jsem na ně úchyl) Bohužel já jsem kávoholik a vypiju 3-4 kávy denně abych žila:((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nepiju klasické presso, ale jenom s mlékem (hodně mléka), takže na mě to jako životabudič nepůsobí :(

      Ale zelený čaj mi pomáhá ;)

      Vymazat
  2. Čaj z Marks&Spencer jasmínový - ten miluju! :) Škoda, že jsi neochutnávala ten kokosový, zajímalo by mě, jak chutná a jestli je dobrý :D kokos mám ráda, ale v čaji si ho nějak nedokážu představit.

    Zelené čaje s příchutí od Pickwick mi chutnají taky (mango, jahoda) a to jinak vůbec ovocně čaje nepiju, jelikož mi nechutnají. Ale v kombinaci se zeleným čajem mi chutnají tyto dva moc :)

    Jinak ráda piju čaj černý - Ahmad Tea. Pak Lipton - jasmínový, pak jakýkoliv heřmánkový, bylinkový z domácích bylin, sypaný zelený čaj, Loyd - zelený s kaktusem, švestka & skořice (taky vyjímka ovocná, co mi zachutnala), zelený s citronem.. :)

    A jednou jsem zkoušela na brigádě Roiboss se skořicí od Pickwicku a moc mi chutnal :) Měla jsem i Roiboss s vanilkou, ale ten mi moc nechutnal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přítel říkal, že chuť je zajímavá, ale že to není žádný zázrak a znovu by si ho nekoupil. Ta vůně je cítit hodně, ale chuť je ve spojení s čajem dost zvláštní...

      Ahmad Tea je super, ten máme zase hodně v práci, takže domů ho zase tolik nekupuju :).

      Loyd jsem měla snad jen jednou, ani nevím proč, mě ten čaj moc neláká :( Ale moje rodiče si ho kupuji..

      Roiboss mi přijde moc silný.. ¨

      A.

      Vymazat

Okomentovat