Brandnooz box

Ladybox mě omrzel, takže jsem se rozhodla pro krabičku s jídlem. A na tuto krabičku se moc těšil i můj přítel, u beauty boxů si moc neužil :D Takže jsme jak malé děti večer rozbalovali krabičku spolu :D

Koupila jsem si rovnou předplatné SPOLU, takže kdykoliv předplatné můžu ukončit, a to mi vyhovuje. Cenově mě to vyjde 199,- Kč. 

Moje první krabička nedopadla vůbec špatně ;)




Líbí se mi průvodní dopis, je přehledný, na hezkém pevném papíře a jsou na něm veškeré informace, které člověk může potřebovat. 




A co bylo v boxu?



Kotanyi Šťavnatá vepřová pečeně - nejsem nadšenec těchto koření, protože se mi nelíbí, že je v tom hodně soli. Zase na druhou stranu, když vařím pro přítele, tak mu to takhle okořenit stačí a vaření v sáčku vůbec není špatné, takže proč ne. Sama bych to nekoupila, takže třeba mě to nakonec překvapí. 



Bohemia farmářské příchuť rozmarýn - ty si otevřel přítel hned večer k filmu. Já jsem ochutnala jeden brambůrek a byla jsem příjemně překvapená tím, že mi chutnal. Já totiž rozmarýn a tymián nesnáším. V brambůrkách to ale není cítit, spíš mi to přišlo chutově jako žebírka nebo něco :). Každopádně za přítele ano, já brambůrky obecně moc nejím (a když už, tak Pringles).



Teekanne Sencha Royal - pokud jste už četli můj článek o čajích, tak víte, že čaje miluju a zelený se mi doma rozhodně neztratí ;) 



Uncle Ben´s Tikka Masala - omáčky Uncle Ben´s mám ráda, zrovna mám doma mexickou a tuto jsem ještě neměla, takže ráda ochutnám. Tyto omáčky používám, když nechci nic vymýšlet a prostě jen rychle něco uvařit. Stačí maso, rýže a tato omáčka a pokrm je na světě. 



Fruitella Letní mix a Jahoda - tyto bonbony zásadně nekupuju, protože jsem schopná sníst celé to balení na posezení :D Připomínají mi Maomam, který jsem jedla jako malá. Mám je ráda, ale opravdu sama bych si je nekoupila a ani nekoupím. Je to moc sladké a běžně prostě nemám potřebu jíst tyto bonbony. 



Insoline 3d - nápoj ve 3 pístcích na tři různé fáze dne pro děti školního věku.... Já už dávno nejsem dítě školního věku a upřimně řečeno mě zase tolik ani neláká to zkoušet, ale tak vypiju to, vitamíny neuškodí... 



Ego Cereal - čokoládové a oříškové - dobrá svačinka v práci. Běžně nekupuju, mám jiný favorit, ale ráda ochutnám. 



Emco Mysli Pro piráty - musli já můžu, snídám je nebo si je občas dávám ke svačině, takže další věc, co se doma neztratí. Sama si radši kupuju musli v Lidlu, protože je tam větší balení za hezkou cenu, takže jsem ráda, že ochutnám něco, co jsem ještě neměla. 



Mentos 3D Fruity Fresh - Ostružina-kiwi-jahoda - ovocné žvýkačky moc nemusím. Mám po nich šílenou žízeň a přijde mi, že po 5 minutách je chuť pryč. Jako nechutná špatně, ale sama si ty žvýkačky nikdy nekoupím. 




Biotta Bio Energy - v posledních dvou týdnech energii prostě nemám, takže jsem za Bio energeťák ráda. Výjimečně ho nedám příteli (obvykle všechny Red Bully atd. putují k němu), ale dám si ho sama. 



S krabičkou jsem tedy celkově spokojená, jsou tam věci, které si opravdu běžně nekupuju, takže uvítám změnu a prostě mě ty boxy baví :))

Uvažuju, že bych si koupila na vyzkoušení a nějakou tu zdravou krabičku, které se objevily na trhu, ale ještě asi počkám, co tam budou dávat.. 

Koupili jste si tento box? Jak jste byli spokojené?

A. 

Komentáře